Hallo, ik zit met een probleem en ik begin wanhopig te worden.
Bij het updaten van nieuwe drivers voor mijn club3d 8800 gts 320 videokaart gaat de volledige installatie gewoon goed. Bij het opnieuw opstarten is er ook nog niks aan de hand. Als vista uiteindelijk opgestart is duurt het een paar seconden en dan krijg ik een zwart scherm met de mededeling: "no signal". Het probleem treedt op sinds de 169.10 versie.
Mijn systeem:
E6600 duo core 2.4 ghz
Club3D 8800 gts 320mb
2gb 667mhz
Windows Vista met SP1
Beeldscherm
Acer 22" AL2216WS
Wat heb ik zelf gedaan om te proberen het probleem op te lossen:
Met driver clean pro alle drivers van nvidia verwijderd. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik nu alleen nog met driver versie 163.69.
Videokaart verwijderd uit apparaatbeheer.
Drivers meerdere keren gedownload ivm mogelijkheid corrupte download.
Alleen gebruik maken van de WHQL versie van de nvidia website
Forum van Nvidia gaf aan dat het te maken heeft met logitech apparatuur. Uitzetten van deze services bij het opstarten loste het probleem niet op.
Is er iemand die een dergelijke situatie heeft meegemaakt en kan mij vertellen hoe ik dit kan oplossen zodat ik gebruik kan maken van de nieuwste nvidia drivers.
Alvast bedankt,
Warren
Bij het updaten van nieuwe drivers voor mijn club3d 8800 gts 320 videokaart gaat de volledige installatie gewoon goed. Bij het opnieuw opstarten is er ook nog niks aan de hand. Als vista uiteindelijk opgestart is duurt het een paar seconden en dan krijg ik een zwart scherm met de mededeling: "no signal". Het probleem treedt op sinds de 169.10 versie.
Mijn systeem:
E6600 duo core 2.4 ghz
Club3D 8800 gts 320mb
2gb 667mhz
Windows Vista met SP1
Beeldscherm
Acer 22" AL2216WS
Wat heb ik zelf gedaan om te proberen het probleem op te lossen:
Met driver clean pro alle drivers van nvidia verwijderd. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik nu alleen nog met driver versie 163.69.
Videokaart verwijderd uit apparaatbeheer.
Drivers meerdere keren gedownload ivm mogelijkheid corrupte download.
Alleen gebruik maken van de WHQL versie van de nvidia website
Forum van Nvidia gaf aan dat het te maken heeft met logitech apparatuur. Uitzetten van deze services bij het opstarten loste het probleem niet op.
Is er iemand die een dergelijke situatie heeft meegemaakt en kan mij vertellen hoe ik dit kan oplossen zodat ik gebruik kan maken van de nieuwste nvidia drivers.
Alvast bedankt,
Warren