Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Search is stuk?

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Topicstarter
Ligt het aan mij of is de search stuk?
Ik krijg bij alles wat ik intype een error terug.

Er zijn nu zo'n 32 subforums om problemen te melden dus ik gooi het hier maar neer :P

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11 20:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Hier precies hetzelfde, zowel via het searchformulier als via de quicksearch. Ik zie dat er vanmorgen tussen 5 en 7 uur een piek was in de belasting van de servers die de search uitvoeren, heeft dat er iets mee te maken?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/statschart.dsp?Action=Pageviews&Col=Search&Time=1214034070&Server=&Dagen=1

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:27

ByteDelight

Retro computing is alive!

Hier ook, excuses voor het andere topic ;)

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 12:44

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Glaanieboy schreef op zondag 22 juni 2008 @ 09:43:
Hier precies hetzelfde, zowel via het searchformulier als via de quicksearch. Ik zie dat er vanmorgen tussen 5 en 7 uur een piek was in de belasting van de servers die de search uitvoeren, heeft dat er iets mee te maken?
Dat is elke ochtend zo, dat noemen we indexeren, wat je had kunnen zien als je de dagen ervoor ook bekeken had ;)

Anyways, aphrodite heeft er het bijltje bij neergegooit, de vraag is alleen even waarom, en dat ben ik as we speak aan het uitzoeken.

edit:
Bak reboot, en het werkt weer... Terwijl 'ie voor het bootten nog beweerde dat er een sd offline was 7(8)7

[ Voor 8% gewijzigd door moto-moi op 22-06-2008 10:05 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.