Hallo mensen,
Ik ben een beetje aan het klooien met HTML, en heb voor een klein paginaatje meerdere frames geplaatst. Nou wil ik dat als je op een bepaalde link klikt, hij zowel in frame 1 als in frame 2 een andere pagina opent. Ik heb hierna gegoogled... en vond dit:
Bij mijn pagina zou het er ongeveer zo uit gaan zien:
Mijn vraag is: kan dit ook anders? Ik vind bovenstaande een beetje een chaos, en zou dit graag makkelijker hebben. Weet iemand of dit mogelijk is of niet?
Alvast bedankt!
Buran
Ik ben een beetje aan het klooien met HTML, en heb voor een klein paginaatje meerdere frames geplaatst. Nou wil ik dat als je op een bepaalde link klikt, hij zowel in frame 1 als in frame 2 een andere pagina opent. Ik heb hierna gegoogled... en vond dit:
code:
1
| <a target="rtop" href="SomePage.htm" onClick="parent.frames[2].location.href='AnotherPage.htm';">SomePage</a> |
Bij mijn pagina zou het er ongeveer zo uit gaan zien:
code:
1
| <a target="2detop" href="2detop.html" onClick="parent.frames[2].location.href='inhoud.html';">submenu</a> |
Mijn vraag is: kan dit ook anders? Ik vind bovenstaande een beetje een chaos, en zou dit graag makkelijker hebben. Weet iemand of dit mogelijk is of niet?
Alvast bedankt!
Buran