Toon posts:

ATi of MSI of iets anders

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
welke kan beste nemen?
ATi Radeon 32MB SDR TV-Out of de
MSI 8816 TV OUT???
of een andere videokaart in ongeveer de zelfde prijs klasse max 400 a 500 piek

ik ben van plan om veel dvd en divx en meer aftespelen en af en toe een game.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 05:22

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ATI is iig erg goed in DVD playback en ook Divx vind ik er zelf veel beter uit zien als met de tvout van mijn tnt2 (asus)
dat msi ding is zeker zo'n geforce mx ? radeon presteert in spellen ongeveer gelijk en is op 32bit sneller (weet ik niet zeker,ddr iig wel)

ati kaartjes zijn ook enorm in prijs gezakt de laatste tijd. de SDR is maar iets van $99 dus moet zelf hier in nl niet al te duur zijn.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Die SDR presteerd zeker beter in 32 bit, ik heb afgelopen weekend vergeleken op 1024x768x32 met een soortgelijk systeem.
vergeleken met een gf1 DDR en die is zowiezo sneller dan MX (want die had ik eerst).

• speedfreak_be
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-02 13:12
Als je van plan bent om DVD's te bekijken of filmpjes via de TV-out, koop dan aub de ATI, want de TV-out van nVidia based kaarten is echt kut. Ik heb zelf de MSI-8816 enneuh, ik ben op zoek naar een ATI radeon VIVO 64Mb, want ik ben dit ding al kotsbeu, telkens je van driver verandert ben je de tv-out functie weer kwijt en zo, en je moet een zoomtooltje gebruiken om van die zwarte banden vanaf te geraken op je TV en de kwaliteit suckt big time.

Speed is nothing without control, but who cares

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 20 februari 2001 16:38 schreef speedfreak het volgende:
Als je van plan bent om DVD's te bekijken of filmpjes via de TV-out, koop dan aub de ATI, want de TV-out van nVidia based kaarten is echt kut. Ik heb zelf de MSI-8816 enneuh, ik ben op zoek naar een ATI radeon VIVO 64Mb, want ik ben dit ding al kotsbeu, telkens je van driver verandert ben je de tv-out functie weer kwijt en zo, en je moet een zoomtooltje gebruiken om van die zwarte banden vanaf te geraken op je TV en de kwaliteit suckt big time.
thankz voor je bericht.