het is vast heel basic en simpel, maar goed ik weet het niet 
Ik ben een site aan het maken welke uiteindelijk een webshop moet worden. Ik heb hiervoor Virtuemart geinstalleerd. Nu wil ik dat op de frontpage de categorien en subcategorieen weergegeven worden.
Op deze manier:
Nu heb ik van het internet een stukje code geplukt die ervoor zorgt dat de categorien worden weergegeven in het menu. Maar dat wil ik niet, ik wil ze op de frontpage op de pagina zelf.
Nu wil ik graag weten hoe dat moet.
De code om voor de categorien in het menu is als volgt:
Hoe zorg ik ervoor dat de Categorienaam en de subcategorieen worden weergegeven op de pagina ipv in het menu?
Moet ik dan get categoryid gebruiken ofzo? Of iets anders?
Misschien wil iemand me even opweg helpen
Ik ben een site aan het maken welke uiteindelijk een webshop moet worden. Ik heb hiervoor Virtuemart geinstalleerd. Nu wil ik dat op de frontpage de categorien en subcategorieen weergegeven worden.
Op deze manier:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| HEADER
MENU Categorienaam 1 Catnaam 2
MENU Subcategorie Subcat 1
MENU Subcategorie Subcat 2
MENU Subcategorie etc
MENU etc etc
FOOTER |
Nu heb ik van het internet een stukje code geplukt die ervoor zorgt dat de categorien worden weergegeven in het menu. Maar dat wil ik niet, ik wil ze op de frontpage op de pagina zelf.
Nu wil ik graag weten hoe dat moet.
De code om voor de categorien in het menu is als volgt:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <?php /* Get module parameters */ $category_id = $params->get( 'category_id', "" ); $class_sfx = $params->get( 'class_sfx', "" ); $class_mainlevel = "mainlevel".$class_sfx; /* Load the virtuemart main parse code */ require_once( $mosConfig_absolute_path.'/components/com_virtuemart/virtuemart_parser.php' ); global $VM_LANG, $sess; require_once(CLASSPATH.'ps_product_category.php'); $ps_product_category = new ps_product_category(); echo $ps_product_category->get_subcategory($category_id,$class_mainlevel); ?> |
Hoe zorg ik ervoor dat de Categorienaam en de subcategorieen worden weergegeven op de pagina ipv in het menu?
Moet ik dan get categoryid gebruiken ofzo? Of iets anders?
Misschien wil iemand me even opweg helpen