Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Weg met de titlebar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand misschien of het mogelijk is om een windows applicatie te starten zonder de titlebar. Ik gebruik Maxthon als standaard browser en die titlebar vind ik nutteloos en wil het ding weg hebben. Ik heb het hele Internet al afspeurd maar ik hoop niet goed genoeg zodat iemand mij misschien een tool ofzo kan geven...

• TimothyW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 08:34
F11 ?

Verwijderd

Topicstarter
Nee want dan gaat de rest ook allemaal weg (taskbar, tabbar, menubar).

Verwijderd

Weg? Geen idee :/ alhoewel, vermoed ik dat de knoppen rechts boven in o.a. shell32.dll verstopt zitten als bitmap. De Icon links boven zit in de applictie.exe. Dus je kan in principe de hele Windows shell hacken door de DLL's en EXE's te editen..
Niet zo moeilijk maar zeker niet zonder risico, ook software die dat on the fly mogelijk maakt helpt vaak je systeem stabiliteit overhoop.. Google naar Virtual Plastic als je shell hacking interessant vind, daar vind je de nodige tutorials.

Maar in de appearance advanced display propperties kan je wel de Active en Inactive Titlebar van kleur veranderen.. Geef je de text eenzelfde kleur als de achtergrond is de text dus niet zichtbaar.

Geef je de title bar eenzelfde kleur als de Windows Border dan zal hij al minder opvallen als afzonderlijke Title Bar ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2008 13:09 ]