Spoiler in nieuwsitem

Pagina: 1
Acties:

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik keek even rond op de frontpage en toen kwam ik het volgende nieuws item tegen.

nieuws: Konami: MGS4 betekent einde verhaal voor Solid Snake

Alhoewel ik al wist dat dit ging gebeuren in het verhaal, lijkt mij dit nogal een grote spoiler voor diegene die dit nog niet weten. Daarom lijkt het in mijn opinie beter als de titel van het news item veranderd wordt zodat deze niet een stuk van het verhaal vrij geeft.

Bijvoorbeeld: Konami: Vooruitzicht op Metal Gear 5

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

De titel probeert niet meer te vertellen dan dat dit de laatste aflevering met Solid Snake is en dat hij in volgende afleveringen niet meer voorkomt. Ik begrijp uit jouw post dat 'ie ook echt doodgaat? :)

De 'vooruitblik op MGS5' is juist niet gekozen, omdat Konami erg vaag blijft over hoe dat er uit gaat zien. Het enige concrete wat verteld wordt, is dat Solid Snake in deel 4 voor het laatst optreedt.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zou niet weten wat er als spoiler gezien kan worden? Het feit dat Metal Gear Solid 4 bestaat, is niet meteen een aanwijzing dat er een volgend deel eraan zit te komen. En het is dan nog maar de vraag hoe een mogelijk volgend deel eruit ziet. Een ontwikkelaar vertelt over hoe het volgende deel eruit ziet, maar spoilers kan ik er niet in vinden? De titel laat trouwens in het midden wat er met Solid Snake gebeurt; ik weet het zelf ook niet :).

[ Voor 12% gewijzigd door Robin op 21-06-2008 15:03 ]