Het mensen, ik heb een nieuwe pc en daar zit een onboard realteck audio geluidskaart in echter neemt de pc heel erg zacht op met de mic, ik heb overal alles op maximaal gezet, zowel voor het opnemen als de microfoon zelf maar hij blijft super zacht opnemen, terwijl hij het op me oudere pc veel harder opneemt.
Ik moet bijna het volume op 60% zetten om IETS te horen terwijl bij die andere ik hem maar op 20% hoefde te zetten.
Iemand enig idee waar dit aan ligt? Ik neem aan dat niet niet zoveel verschil zit in opnemen tussen geluids kaarten...
Oh even leuk bij te vermelden is dat ik op de andere pc zelfs 3 meter van de mic af kon zitten en dan nog hoorde je me goed nu lukt dat niet eens met 20 cm....
Specs
xfx nvidia 680i
e8400
9600GT
Windows Mediacenter
Ik moet bijna het volume op 60% zetten om IETS te horen terwijl bij die andere ik hem maar op 20% hoefde te zetten.
Iemand enig idee waar dit aan ligt? Ik neem aan dat niet niet zoveel verschil zit in opnemen tussen geluids kaarten...
Oh even leuk bij te vermelden is dat ik op de andere pc zelfs 3 meter van de mic af kon zitten en dan nog hoorde je me goed nu lukt dat niet eens met 20 cm....
Specs
xfx nvidia 680i
e8400
9600GT
Windows Mediacenter
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2008 13:18 ]