Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Hi abonnement loopt af, tussenoplossing gevraagd!

Pagina: 1
Acties:
  • 3.252 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik heb een vraag met betrekking tot mijn abonnement van Hi.
Mijn abbo loopt volgende maand (juli) af. Ik heb echter nog geen enkel bericht mogen ontvangen over het al dan niet verlengen van mijn Hi abonnement. Op dit moment heb ik geen telefoon op het oog die ik graag zou willen hebben. Wel komen er in augustus en oktober telefoons op de markt (o.a. de SE C905) waar ik wel oren naar heb.

Ik heb nu 2 concrete vragen:

- Wat is de beste tussenoplossing voor mijn probleem? Welke optie is het beste om de tijd tussen het aflopen van mijn abonnement (juli 2008) tot het uitkomen van de door mij gewenste telefoon (circa oktober 2008) te overbruggen?

- Ik heb van horen zeggen dat providers het contract met 1 jaar verlengen mocht je 3 maanden van tevoren geen actie te hebben ondernomen. Ik was in de veronderstelling dat het abonnement met 1 maand zou worden verlengd. Kan iemand dit bevestigen/ontkrachten?

Ik hoor het graag van jullie :)

• Bl44tschaap
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-11 21:28
Wrm bel je hi zelf niet met de vraag ;)

Verwijderd

De opzegtermijn voor het abonnement is drie maanden. De opzegtermijn van een servicecontract is 1 maand.
Wil je het abonnement opzeggen en is je contract nog niet afgelopen? Houd dan rekening met een eventuele afkoopsom.

Als je contract is afgelopen kun je:

Gewoon gebruik blijven maken van je abonnement
Op elk gewenst moment verlengen
Opzeggen met in achtneming van de drie maanden opzegtermijn
NB: Je contract wordt dus nooit vanzelf voor een nieuwe vaste periode verlengd.

Heb je vragen? Bel dan 1200.
Bron: www.hi.nl ;)

Als je geen abonnement wil hebben dan zul je gewoon even tijdelijk pre-paid moeten nemen met nummerbehoud

Verwijderd

Euhmz... Kijk hier eens?

^^ Zie boven. Scheelt je een klik

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2008 11:52 . Reden: Sloom ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 11:51:
[...]

Bron: www.hi.nl ;)

Als je geen abonnement wil hebben dan zul je gewoon even tijdelijk pre-paid moeten nemen met nummerbehoud
Dus als ik het goed begrijp kan ik, zonder iets te laten weten, mijn abonnement voortzetten en deze wordt dan telkens met 1 maand verlengd? En wanneer ik dan een nieuw toestel wil kan ik dit op elk gewenst tijdstip regelen door mijn abonnement te verlengen?

@ Bl44tschaap: Ik wilde eerst hier informatie inwinnen zodat ik geen onnodig dure oplossingen accepteer die ik wellicht krijg bij de Hi klantenservice.

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp kan ik, zonder iets te laten weten, mijn abonnement voortzetten en deze wordt dan telkens met 1 maand verlengd? En wanneer ik dan een nieuw toestel wil kan ik dit op elk gewenst tijdstip regelen door mijn abonnement te verlengen?
Klopt. Gewoon laten lopen. Denk er wel om dat, als je opzegt, je de 3 maanden opzegtermijn in acht dient te nemen. Mocht het gewenste toestel op de markt komen kan je je huidige contract bij Hi verlengen.

Verwijderd

Dat klopt. Er zit een 3 maanden opzegtermijn aan het contract vast. Dat betekent, dat als je in juli op zou zeggen, dat je contract nog doorloopt tot aan oktober. Dit ook tegen een verhoogd tarief, maar je kan op die manier tot oktober doorkomen, als je nog niet hebt opgezegd.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Deze antwoorden had je zelf ook best kunnen vinden, als je maar wat meer moeite had gedaan. Omdat er verder geen discussiewaarde in dit topic zit, gaat deze op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.