• mieg_1981
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-03-2024
Hoi Allemaal,

ik wilde graag een HD-ready beamer kopen, maar ik ben er nog niet uit welke. Ik hoop dat iemand kan reageren die ervaring heeft met 1 (of liefst 2) van deze beamers.

prijzen :
Epson EMP-TW700 : 829,- (Redcoon.nl)
Sanyo PLV-Z5 : 894,0 (Redcoon.nl)

weet iemand een winkel waar ze misschien nog goedkoper te vinden zijn ? (Trouwens heel jammer dat Redcoon.nl niet opgenomen wordt in de leveranciers bij pricewatch.nl of kieskeurig.nl, alleen bij kelkoo.nl) |:(

Ik weet dat de Sanyo 2 HDMI aansluitingen heeft en dat ie 4 dB minder herrie maakt. Ook zou de Sanyo 1100 Ansilumen produceren tegenover 1600 van de Epson.

Zijn er verder nog specificaties waar je op moet letten ? Misschien zie ik iets over het hoofd ? :/

Alvast bedankt voor alle feedback ! _/-\o_

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:16
contrast?
welke inputs?
Resolutie (HDready dus Wxga?)

• mieg_1981
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-03-2024
ik was al op de hoogte van de specificaties. het contrast is gelijk (10:000), de sanyo heeft 1 HDMI, 1 RGB meer en de resolutie is ook gelijk (1280x720).

De beeldkwaliteit vind ik het belangrijkste. maar hier vertrouw ik liever op mensen die 1 van apparaten in werking heeft gezien (ipv een review op internet) :P

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02 22:03
Kick :)

Heb je inmiddels al één van de twee beamers aangeschaft? Zelf ben ik me namelijk ook aan het oriënteren op beamers en ben benieuwd wat de verschillen zijn dus deze modellen. :)