Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..
Als je vista gaat draaien, waarom dan nog kanslozen met floppys? Die dingen horen thuis in de jaren 80. Zet de drivers gewoon op een USBstick, daar kan vista prima mee overweg en gaat een heel sutk makkelijker. Dan maakt het niet zoveel uit als je driverdir groter is dan 1.44MB.
Verwijderd
Met alle respect hoor, maar floppy is toch niet meer van deze tijd? Waarom wil je een floppy gebruiken, hier zijn toch wel andere mogelijkheden voor?Elm0wer schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 23:56:
Ik moet hiervoor een diskette aanmaken met Raid drivers.
Ben ik het helemaal mee eens, maar zo word het aangegeven in de handleiding.
Kan ik gewoon de hele driver map kopieren naar me usb?
Dan zoekt hij het automatisch?
Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..
Verwijderd
Wellicht omdat het om een ouder mobo gaat (weet ik niet, heb ik niet nagekeken)?
Maar ik neem aan dat je (naast gebruik van USB) de driver ook wel op de install CD kan integreren?
Maar ik neem aan dat je (naast gebruik van USB) de driver ook wel op de install CD kan integreren?
nm. te laat...
[ Voor 89% gewijzigd door wasted247 op 21-06-2008 00:05 ]
Gewoon de driver kopieren naar een USBstick. Je krijgt vanzelf een dialoog om te zoeken naar drivers. Dan verwijs je gewoon naar de USBstick en installeert hij de drivers.Elm0wer schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 00:02:
Ben ik het helemaal mee eens, maar zo word het aangegeven in de handleiding.
me usb
Pagina: 1