Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Internet Explorer favorieten op een andere partitie...

Pagina: 1
Acties:

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Ik wil mijn outlook e-mails + adresboek en favorieten van Internet Explorer op een andere schijf/partitie hebben.
E-mails en adresboek veranderen zijn prima gelukt alleen de favorieten willen maar niet |:( .

Na het google'en kwam ik deze register optie tegen om de lokatie van de favorieten map te veranderen: Start -> Uitvoeren -> regedit -> OK -> HKEY_CURRENT_USER -> Software -> Microsoft -> Windows -> CurrentVersion -> Explorer -> Shell Folders -> Favorites.

Maar als ik deze verander is na het herstarten van mn PC alles weer als het oude :( ...

Zie ik iets over het hoofd :? 8)7 of is er nog een manier om de favorieten map lokatie te veranderen...?

_/-\o_

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
User Shell Folders, niet Shell Folders moet je hebben. Een keer uitloggen en inloggen daarna zou het moeten blijven hangen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Je bent mn held d:)b

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-11 22:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je had ook TweakUI van MS PowerToys kunnen gebruiken hiervoor, kan je alle user folders verplaatsen ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate