Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ongevraagd geluid op mijn computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanavond kreeg ik in één keer ongevraagd geluid van een filmpje of zo iets op mijn computer. Voor zover ik nu kan nagaan wordt dat via mijn router naar binnen gebracht. Ik heb alle beschikbare antivirusprogramma's er op los gelaten maar kan het geluid niet stoppen. Winamp en Mediamonkey kunnen ook geen muziek meer afspelen.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is maar nog beter hoe ik het kan oplossen.

Bij voorbaat dank,

Jan

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

geluid in reclamer in je browser?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:53

MsG

Forumzwerver

Ik snap je niet helemaal, (eigenlijk helemaal niet :P) maar kan het zijn dat je een filmpje keek, toen dat tabblad afsloot en verder surfde? FireFox 3 doet hier bij namelijk wat gek met interactieve applets van reeds gesloten tabbladen. Zo hoorde ik net nog een youtubefilmpje die ik al had gesloten. Geschiedenis wissen did the job.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-11 20:04

pythagorasABC

A²+B²=C²

er is op dit moment muziek/geluid bezig en je weet niet hoe het te stoppen?

misschien ctr+alt+del?
bij toepassingen of processen.

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn browser niet ingeschakeld en toch komt er geluid binnen. Het ontstond nadat ik dubbelklikte op een mp3 bestand en daarna winamp afsloot zonder dat het hele bestand was afgespeeld.

Ik sta versteld over de snelheid waarmee jullie reageren. geweldig !

Jan Bos

Verwijderd

Heb je de computer al opnieuw opgestart?

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-11 20:04

pythagorasABC

A²+B²=C²

is er geen proces bezig dat te zien is door ctrl+alt+del in te drukken?
misschien is winamp nog bezig?
ook niet rechtsonder een icoontje?

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Antisuperspyware gedraaid en een indrukwekkend aantal threads verwijderd en daarna lijkt het probleem opgelost.

Voorlopid in ieder geval iedereen bedankt.

Jan Bos
Pagina: 1