Hallo, sinds net een uur geleden zat ik nog Counter-Strike: Source te doen (een welbekende shooter). Toen ik er een tijd inzat werd mijn beeld ineens groen en rood.. Ik wachte eerst even rustig af, daarna ging het weer weg maar na een seconde of 2 kwam het weer terug toen ging het weer weg en toen weer terug, na een tijdje freezede mijn pc en kon ik niks anders meer dan rebooten, dus dat deed ik. Toen ik eenmaal aan het rebooten was merktte ik dat het probleem zich nog steeds voordeet. Hieronder zijn dan ook wat screens te zien (Let niet op de kwaliteit het is een beetje in het donker gemaakt en het is met mijn mobiel gedaan maar de ¿artifacts? ZIjn goed te zien).

Wat het gekke is is dat waneer ik de PC aanzet en ik te zien krijg Geforce 6800GS 512 MB, zie ik nog geen artifacts.. Is dit omdat dit vanaf het moederbord of iets gedaan wordt? Ook als ik in de bios zit zie ik ook geen artifacts.
--EDIT-- Na het XP Bootscreen valt mijn monitor uit.
SPECS:
Gigabyte P35 DS3R
Intel E8400 @ 4.00GHz
OCZ Reaper 1066MHz @ 1000 MHz, 1:1
GeForce 6800GS
Hoop dat iemand me hier kan helpen!
M.v.g. Luke

Wat het gekke is is dat waneer ik de PC aanzet en ik te zien krijg Geforce 6800GS 512 MB, zie ik nog geen artifacts.. Is dit omdat dit vanaf het moederbord of iets gedaan wordt? Ook als ik in de bios zit zie ik ook geen artifacts.
--EDIT-- Na het XP Bootscreen valt mijn monitor uit.
SPECS:
Gigabyte P35 DS3R
Intel E8400 @ 4.00GHz
OCZ Reaper 1066MHz @ 1000 MHz, 1:1
GeForce 6800GS
Hoop dat iemand me hier kan helpen!
M.v.g. Luke
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2008 22:10 ]