Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-11 18:52
Hallo,

Ik zag dit "leuke apparaatje" en dacht dat het wel leuk zou zijn dit ding aan te schaffen. Echter zit ik toch met een paar vraagjes die ik zo gauw niet kan vinden via google.

Naar verluid kun je er een MMC/SD - MS en USB stick insteken voor het afspelen van foto's, video (VCD/AVI) en audio. Maar slikt dit ding enkel tot 2gb of ook HDSD kaartjes van 4 gb of meer ?

- Het is een tv met digitale ontvanger, maar wat kun je daar nou mee ontvangen ? enkel NL 1, 2 en 3 ? Kun je een abbonement nemen voor meer zenders ? Er zit wel een mogelijkheid op om analoog signaal te bekijken middels een antenne aansluiting, maar als ik dat ding in de auto of ergens anders mee heb zit ik niet te wachten op een aparte decoder...

En verder wellicht mensen met ervaring die wat + en - puntjes over dit apparaat kunnen vertellen ?

edit:
offtopic:
er moet nog een " (inch) teken achter de 7 in de titel

[ Voor 4% gewijzigd door BLACKfm op 20-06-2008 21:23 ]

Verwijderd

alle FTA zenders. dus ned 1/2/3 en lokale omroep(en). daarnaast FTA zenders uit duitsland/belgië in de grensstreek.

abo gaat niet lukken, want geen conaxlezer.

in de auto is ook niet aan te raden trouwens, daar heb je speciale tuners voor die op hoge snelheid nog goed werken en bovendien een dubbele tuner hebben voor als je van de ene mast naar de andere rijdt (waar het FTA bouquet op een ander kanaal zit)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
In de handleiding staat wel hoe grote geheugenkaartjes die aankan. Hoe ik daar aan kom zeg ik niet, alleen dat het met s begint en eindigt op weex.com.

Verder zou ik me niet teveel voorstellen bij het bereik van zo'n ding. Ik heb voor mn laptop ook een usb-stick met dvb-t en die antenne moet ik echt heel exact op 1 plek houden wil ik bereik hebben. Beweeg je hem iets dan is het beeld meteen helemaal weg. Kan me niet voorstellen dat je dat sweex-apparaat wel gewoon relaxed op je schoot kan houden zonder dat het beeld bij elke beweging wegvalt. Als je hier veel waarde aan hecht zou ik even wachten op reviews. Of bij een mediamarkt oid kopen zodat je hem weer terug kunt brengen als ie niet bevalt.

[ Voor 12% gewijzigd door Palomar op 20-06-2008 21:35 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
offtopic:
Titelfixje.

Wat betrekking met het hoe en wat van DVB-T kun je in LCD terecht. De techniek wordt daar besproken.

Kun je trouwens een linkje geven? Dan weet iedereen waar je het over hebt.

• ikweetniks
  • Laatst online: 27-04-2022
Hier stond onzin.

[ Voor 84% gewijzigd door ikweetniks op 22-06-2008 10:32 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is niet de bedoeling dat alles in één topic gedumpt wordt, dit topic past hier zo dus prima.

• ikweetniks
  • Laatst online: 27-04-2022
Palomar schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 21:33:
In de handleiding staat wel hoe grote geheugenkaartjes die aankan. Hoe ik daar aan kom zeg ik niet, alleen dat het met s begint en eindigt op weex.com.

Verder zou ik me niet teveel voorstellen bij het bereik van zo'n ding. Ik heb voor mn laptop ook een usb-stick met dvb-t en die antenne moet ik echt heel exact op 1 plek houden wil ik bereik hebben. Beweeg je hem iets dan is het beeld meteen helemaal weg. Kan me niet voorstellen dat je dat sweex-apparaat wel gewoon relaxed op je schoot kan houden zonder dat het beeld bij elke beweging wegvalt. Als je hier veel waarde aan hecht zou ik even wachten op reviews. Of bij een mediamarkt oid kopen zodat je hem weer terug kunt brengen als ie niet bevalt.
Dat valt wel mee in de praktijk met het bereik. zn portable dvb-t player of ontvanger ism met een magneet antenne (oa actief) levert prima beeld op. Als je de standaard telescoop antenne gebruikt kan het sneller storen ja, maar dat is al minder bij een spriet antenne
Wat voor antenne gebruik je palomar?

Mischien het overwegen waard om te gaan voor 1 met een geintegreerde smartcard lezer. Zodat je met een abbo alle kanalen kunt ontvangen.

Ik zie dat die sweex tusse de 120 a 150 euro kost ? http://www.dunnet.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00616000Afbeeldingslocatie: http://product.onetrail.net/3party/Cnet/large/AC38BB9C-C2AE-4E13-B22F-1157BBC113CA.jpg

75 euro erbovenop en je heb er een met een digitenne smartcard lezer divx enz.

Die sweex hierboven heeft ook geen ingebouwde accu dus echt handig is dat niet moet altijd aan nestroom. Wat weer wel handig is de video in op de sweex tja Tis maar net wat je eisen zijn.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 21:30:
alle FTA zenders. dus ned 1/2/3 en lokale omroep(en). daarnaast FTA zenders uit duitsland/belgië in de grensstreek.

abo gaat niet lukken, want geen conaxlezer.

in de auto is ook niet aan te raden trouwens, daar heb je speciale tuners voor die op hoge snelheid nog goed werken en bovendien een dubbele tuner hebben voor als je van de ene mast naar de andere rijdt (waar het FTA bouquet op een ander kanaal zit)
Als jij een magneet (spriet) antenne gebruikt die actief gevoed wordt heb je perfect beeld in de auto rijdend tot 80 km p uur. En dat zonder zn dure cartv ontvanger van Hirschman met 2 antennes versterker filters enz. Althans bij mij hier dan.

[ Voor 38% gewijzigd door ikweetniks op 22-06-2008 19:46 ]

Pagina: 1