Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VISTA] Evaluatiemelding???

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views

• 4-legged-bird
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11 15:00
De laatste dagen krijg ik een melding (rechtsonder in de balk) dat mijn evaluatieversie van Vista Ultimate (ik heb gewoon een legale versie!) binnenkort verloopt en dat ik me moet registreren bij Microsoft. Dat had ik allang gedaan. Als ik dan klik op de link die erbij staat, kom ik op de Microsoft-site. Als ik daar mijn Vista-versie laat controleren, komt die inderdaad als Geregistreerd uit de test en verdwijnt het icoon rechtsonder. Maar de dag erop komt ie terug en is de tijd die me blijkbaar rest met een afgenomen. Hoe kan dat? Iemand een idee? Moet ik me zorgen gaan maken dat ik straks niks meer kan met mijn Vista?

They said it couldn't happen here.... And it didn't

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 21:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Antwoord is al eerder gegeven, je hebt een RC van SP1, die verloopt. ( SP1 beta dus verwijderen en de "echte" SP1 installeren)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Waarschijnlijk heb je een beta-versie van SP1 geinstalleerd gehad, laten we de discussie maar even centraal voeren in [VISTA] Service Pack 1 RC en Beta's verlopen 30-6-08*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.