Toon posts:

Philips dcr 2020 werkend met wireless Smart-wi?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil op meerdere tv's digitaal kunnen kijken zonder extra te betalen, want dat is natuurlijk belachelijk.
Wij hebben digitale tv van Ziggo ( voorheen @home ) en denken er nu aan om een wireless smart-wi aan te schaffen zodat we de smartcard kunnen verdelen over 2 decoder en dus op 2 tv's digitaal kunnen kijken.

Nu is mijn vraag of iemand hier weet of de philips dcr 2020 werkt met de smart-wi, dit heb ik niet kunnen vinden op het internet.

Ook zou ik hier graag ervaringen lezen van mensen die de wireless smart-wi in gebruik hebben, zodat ik weet of het iets is en of het goed werkt.

• Boom
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-02 10:58
ik wil op meerdere tv's digitaal kunnen kijken zonder extra te betalen, want dat is natuurlijk belachelijk.
Bij het aanschaffen van een 2e kastje, met een 2e smartcard, is het bij het gebruik van het Standaard zender pakket GRATIS, je betaald dus niéts extra bij.
Quote van de telefoniste:
Bij analoge tv betaal je toch ook niet per toestel? Dus bij Digitaal ook niet!
In het geval dat je gebruik wilt maken van Plus-paketten, zul je wel extra moeten betalen, maar dan alleen de kosten voor de plus-paketten.

Dus, het komt er op neer, dat je het eigenlijk niet nodig hebt, aangezien als je gewoon een leuk DVB-C Kastje koopt, en een smartcardje binnenhaald, betaal je verder niets extra buiten je abonnement.

Je manier kan dus wel, maar ik heb iets van "Waarom dan, als het makkelijker kan?".

Verwijderd

Topicstarter
Joene94 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 21:08:
[...]

Bij het aanschaffen van een 2e kastje, met een 2e smartcard, is het bij het gebruik van het Standaard zender pakket GRATIS, je betaald dus niéts extra bij.
Quote van de telefoniste:

[...]

In het geval dat je gebruik wilt maken van Plus-paketten, zul je wel extra moeten betalen, maar dan alleen de kosten voor de plus-paketten.

Dus, het komt er op neer, dat je het eigenlijk niet nodig hebt, aangezien als je gewoon een leuk DVB-C Kastje koopt, en een smartcardje binnenhaald, betaal je verder niets extra buiten je abonnement.

Je manier kan dus wel, maar ik heb iets van "Waarom dan, als het makkelijker kan?".
Omdat wij digitaal totaal hebben, met extra zenders t.w.v. 10 euro per maand, willen we dit ook gewoon op andere tv's kunnen ontvangen. En niet voor elke tv daar nog eens 10 euro p.m extra aan uit te geven. Lijkt me normaal toch?

• Boom
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-02 10:58
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 22:33:
[...]

Omdat wij digitaal totaal hebben, met extra zenders t.w.v. 10 euro per maand, willen we dit ook gewoon op andere tv's kunnen ontvangen. En niet voor elke tv daar nog eens 10 euro p.m extra aan uit te geven. Lijkt me normaal toch?
Aha, ik begrijp het ja. Ikzelf heb ook dat pakket, en ben er gewoon mee akord gegaan. Maar, ik dacht dus dat je allen het standaardpakket wilde. Sorry dus, mijn fout. :P

Verwijderd

Topicstarter
Joene94 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 22:58:
[...]

Aha, ik begrijp het ja. Ikzelf heb ook dat pakket, en ben er gewoon mee akord gegaan. Maar, ik dacht dus dat je allen het standaardpakket wilde. Sorry dus, mijn fout. :P
Tja, wist jij ook niet ;)
Maar dan wordt het dus 10 euro per maand extra+10 euro per jaar voor dat ene extra toestel. Met een wireless smart-wi kan ik nog eens 2 extra toestellen aansluiten op het digitale net geloof ik, dus dat is dan al 260 euro besparing per jaar!