Hallo,
Ten eerste wil ik iedereen bedanken, ik haal veel informatie van dit forum. Dus mijn dank is groot dat het aanwezig is.
Maar ik loop nu tegen de lamp aan, en ben best wel hulp nodig.
Ik heb een nieuw systeem hier staan:
AMD Athlon 64 X2 6000 Stock koeler
Asus M2N SLI Deluxe
Club3D 8800GT (ook getest met 9600GT, geen verschil)
Hitachi 250 GB (niet aangesloten gehad, en wel aangesloten gehad geen verschil)
Kingston 2048 @ 800Mhz (2x1024) (getest met 1 reep van 1024 MB)
Apevia X-Dreamer II Grey
Huntkey 500 watt (420 watt stock is al getest)
De dingen hierboven zijn op slechts het moederbord en de processor allemaal getest. Of ze problemen veroorzaakten.
Nu krijg ik bij het booten alleen soms te zien het:
Dus volgende de 9600 gt uit mijn eigen systeem gehaald en de 8800gt vervangen door de 9600GT totaal geen beeld. Nog geen eens een van de dingen uit de lijst hierboven.
Dus toen maar geheugen vervangen. Door 1 reep ander geheugen waarvan ik zeker wist dat het werkte. Gaf ook geen verschil.
Nu rest mij alleen nog de vraag wat is er nou kapot? de processor..? Of het moederbord? De processor werd 1malig herkent door het moederbord maar ik kon geen gebruik maken van het toetsenbord om in de Bios te komen.
Dus het toetsenbord reageert ook niet tijdens het opstarten.
Mijn vraag is dus.. Is het moederbord kadoek of is de processor kadoek..
Ik hoor graag uw reacties..
Yours sincerely
Ten eerste wil ik iedereen bedanken, ik haal veel informatie van dit forum. Dus mijn dank is groot dat het aanwezig is.
Maar ik loop nu tegen de lamp aan, en ben best wel hulp nodig.
Ik heb een nieuw systeem hier staan:
AMD Athlon 64 X2 6000 Stock koeler
Asus M2N SLI Deluxe
Club3D 8800GT (ook getest met 9600GT, geen verschil)
Hitachi 250 GB (niet aangesloten gehad, en wel aangesloten gehad geen verschil)
Kingston 2048 @ 800Mhz (2x1024) (getest met 1 reep van 1024 MB)
Apevia X-Dreamer II Grey
Huntkey 500 watt (420 watt stock is al getest)
De dingen hierboven zijn op slechts het moederbord en de processor allemaal getest. Of ze problemen veroorzaakten.
Nu krijg ik bij het booten alleen soms te zien het:
- AI(ai) login plaatje van Asus te zien.
- Gegevens van de videokaart.
- En soms start het systeem helemaal niet op.
Dus volgende de 9600 gt uit mijn eigen systeem gehaald en de 8800gt vervangen door de 9600GT totaal geen beeld. Nog geen eens een van de dingen uit de lijst hierboven.
Dus toen maar geheugen vervangen. Door 1 reep ander geheugen waarvan ik zeker wist dat het werkte. Gaf ook geen verschil.
Nu rest mij alleen nog de vraag wat is er nou kapot? de processor..? Of het moederbord? De processor werd 1malig herkent door het moederbord maar ik kon geen gebruik maken van het toetsenbord om in de Bios te komen.
Dus het toetsenbord reageert ook niet tijdens het opstarten.
Mijn vraag is dus.. Is het moederbord kadoek of is de processor kadoek..
Ik hoor graag uw reacties..
Yours sincerely