Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ansur
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-10 13:35
Hey,

iemand heeft me gevraagd om eens naar een laptop te kijken die niet meer opstart.
Via Ubuntu LiveCD ondertussen al een backup kunnen maken, maar nu wil ik proberen die te herstellen ipv. te herinstalleren.

Het is een Medion Akoya Laptop met Vista erop. Meer informatie heb ik niet. Die persoon is nu niet bepaald tech-savvie dus daar moet ik het mee doen.

Het rare is dat Medion enkel een WinXP recovery CD heeft opgestuurd, dus daar kan ik enkel mee herinstalleren ipv. repairen.

Voor ik daar aan begin... ik had gedacht dat misschien een Windows update een fout heeft veroorzaakt. Kan je via de recovery console een lijst van updates weergeven zodat ik de laatste paar kan deïnstalleren?

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 18:37
Zover ik weet gaat dat niet, maar je zou wel met sfc /scannow al de bestanden kunnen herstellen.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit heeft werkelijk niets met Windows Mobile te maken. :?

Gelieve in het juiste forum te posten. Controleer vooraf aub wel even of je gewenste topic voldoet aan de aldaar geldende richtlijnen. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.