[ATI X1900XT] Problemen met P5K Pro mobo

Pagina: 1
Acties:

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 22:18

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Topicstarter
Tweakers,

Ik heb hier een raar probleem waar ik niets over tegen gekomen ben op Google of hier.

Wanneer ik een systeem icm een Sapphire ATI Radeon X1900XT en P5K Pro mobo van Asus opstart. Dan geeft het systeem beeld, geen probleem. Op het moment dat ik het systeem afsluit en weer opstart (volledig uitvallen), dan komt er geen beeld. Haal ik de vga-kaart eruit en stop hem terug is het probleem weer "opgelost".

Zijn er toevallig problemen bekend met een X1900XT icm de Asus P5K Pro?

Het beeldscherm is trouwens een Acer AL1716. De voeding is een Thermaltake Purepower RX 600 watt.

Heb er nu een (goedkope) Asus GeForce 6200LE videokaart in zitten, dit om te kijken of het probleem zich ook voordoet. Dat heeft deze niet. Ik zelf zit ook al te denk dat het misschien de TT Purepower zou kunnen zijn, alleen dat lijkt me nogal stug aangezien je zou verwachten dat hij het bij de 1e keer al zou moeten doen, dit probleem geven.

De vga kaart is 2 jaar oud inmiddels komt uit mijn eigen systeem en is samen met de processor naar dat systeem verhuist.

Ik hoop dat ik er op deze manier met de hulp van jullie makkelijker erachter kan komen.

Voor ik besluit om een NVidia kaart aan te schaffen (bijv. een 8800) wil ik eerst kijken of er meer problemen zijn omtrent deze combinatie.

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris