Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[GHOST] Snelheid neemt aanzienlijk af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He tweakers,

Ik heb een vraagje hier... Ik heb een apart "ghost netwerkje" van 1000mbit. Ik gebruik 3com en intel. Ik maak via een DOS TCP/IP verbinding een connectie naar mijn server en verbind dan een netwerkschijf aan een share. Daarna ga ik ghosten.

Werkt perfect! Véél goedkoper dan een Ghost Castserver, ookal is dat uiteraard een veel professionelere oplossing.

Het probleem is, dat GHOST begint met 900mb/minuut maar binnen 2 minuten terugzakt naar +- 350mb/minuut. De netwerkverbinding wordt bijna niet gebruikt als ik kijk op de Windows Server.

Ik heb dat probleem izoizo ook al, in mindere maten, als ik van hdd naar hdd ghost.

Weet iemand een oplossing?

Groeten, Coen.

Verwijderd

izoizo :? :?

Gebruik je compressie? En welke andere settings?

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Qwerty-273

Meukposter

Wellicht gewoon een beperking van de i/o doorvoersnelheid van de pc?

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• bord4kop
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:32

bord4kop

maximaal 100KB!

Dat is standaard.
Ghost komt echt niet veel hoger dan dat...

oizoiziozo (o.i.d.) = zowiezo voor dislecten :+

[ Voor 5% gewijzigd door bord4kop op 20-06-2008 18:08 ]

| Security Management |

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

Klinkt inderdaad als de compressie.
bord4kop schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 18:08:
oizoiziozo (o.i.d.) = zowiezo voor dislecten :+
"zowiezo" is sowieso voor dislecten :+

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Verwijderd

^^ indeed.

Mss verslikt je hub/switch zich wel op den duur.

Verwijderd

Idd mogelijk je switch, maar onderschat ook harde schijven niet !! Bedrijfsmatig mulitcasten wij veel, normaal gesproken duurt een sessie 10 a 11 minuten, maar bij sommige servers 2 uur. vervang je de hardeschijf van die server, en je zit weer op 10 a 11 minuten. De harde schijf is voor de rest gewoon ok.. vreemd he. Er hoeft natuurlijk bij je clients maar 1 gare hd te zijn en alles vertraagd daardoor.

Dit zelfde zie je bij verschillende soorten externe usb schijven. Van sommige is heel goed te ghosten en bij anderen is he teen drama, continu snelheidswisselingen.

Uiteraard zou compressie ook iets kunnen doen, maar denk niet dat dat jouw probleem is.

Kortom ga maar eens wat verschillende mogelijkheden testen. Suc6.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:20
van een dos tcp/ip (16bit!) mag je ook niet meer verwachten.

wil je sneller dan gebruik je winPE of BartPE, heb je native 32bit en kan je gebruik maken van actuele drivers voor je nic

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1