Zoals de titel al aangeeft heb ik net mijn gebruikersnaam (in computerbeheer) veranderd.
Ik heb dit gedaan omdat ik een database heb die naar een ander pad (gebruikersnaam) verwijst.
Ik dacht dus slim te zijn door die naam te veranderen maar ik kan nu mn hele OS niet meer in!!
Ook niet in veilige modus.
Het opstartscherm zegt dat het systeem mij niet kan aanmelden, controleer gebruikersnaam etc.
Druk ik op ok, dan krijg ik een inlogscherm waar ik een wachtwoord in moet vullen maar ik heb mijn systeem helemaal niet ww-beveiligd
Ik kan daar dus verder ook niets doen.
In veilige modus zelfde verhaal, ook als ik op Administrator druk....
Hij blijft om een wachtwoord vragen 
Kan iemand mij vertellen of ik dit nog omzeilen kan?
Ik heb net eergisteren geformatteerd, dus zou dit graag zonder format op willen lossen.
TIA
Ik heb dit gedaan omdat ik een database heb die naar een ander pad (gebruikersnaam) verwijst.
Ik dacht dus slim te zijn door die naam te veranderen maar ik kan nu mn hele OS niet meer in!!
Ook niet in veilige modus.
Het opstartscherm zegt dat het systeem mij niet kan aanmelden, controleer gebruikersnaam etc.
Druk ik op ok, dan krijg ik een inlogscherm waar ik een wachtwoord in moet vullen maar ik heb mijn systeem helemaal niet ww-beveiligd
Ik kan daar dus verder ook niets doen.
In veilige modus zelfde verhaal, ook als ik op Administrator druk....
Kan iemand mij vertellen of ik dit nog omzeilen kan?
Ik heb net eergisteren geformatteerd, dus zou dit graag zonder format op willen lossen.
TIA