Laatst begaf mijn meizu M6 miniplayer het, en aangezien ik er nog garantie op had stuurde ik hem terug naar de webwinkel waar ik hem heb gekocht. daar was de speler echter niet meer leverbaar dus stuurden ze hem door naar de importeur (Dane-Elec), maar ook daar konden ze niks voor me doen dus nu ben ik toe aan een nieuwe mp4 speler. helaas is een nieuwe M6 geen optie omdat ik geen webwinkel of gewone winkel ken die en betrouwbaar is en de M6 nog levert. weet iemand hier zo'n winkel, of een speler die vergelijkbaar is met de meizu M6? wat voor mij vooral belangrijk is is minimaal 4gb, en ik moet foto's, muziek, film en radio kunnen bekijken en luisteren. Bij voorbaat dank
Dit is niet de bedoeling hier in PMD. Ten eerste moet je hier niet zijn voor ervaringen met winkels, daarvoor hebben we de Shopreviews op de FP. Ten tweede verwachten we dat je eerst zelf op zoek gaat voordat je hier aan komt kloppen. Uit je topicstart blijkt niet dat je ook maar iets aan zelfonderzoek gedaan hebt. Daarnaast gaan wij niet voor jou bepalen wat jij moet kopen. We verwachten dat een Tweaker zelf kan beslissen wat voor hem of haar het beste is.
In de PMD FAQ staat een stukje over het uitzoeken van een PMD, en daarnaast kun je in dit forum een hoop apparaatjes vinden.
Als laatste is het misschien handig om Het algemeen beleid nog eens door te lezen, zodat je weet wat we van een topicstart verwachten.
In de PMD FAQ staat een stukje over het uitzoeken van een PMD, en daarnaast kun je in dit forum een hoop apparaatjes vinden.
Als laatste is het misschien handig om Het algemeen beleid nog eens door te lezen, zodat je weet wat we van een topicstart verwachten.
Dit topic is gesloten.
![]()