Ik heb een vervelend probleem. Wat ik wil is tweeledig:
1) Een document in een ander frame laden
2) Een Javascript-functie uitvoeren in dat document, zodra het document geladen is.
Dit werkt in ieder geval niet:
want hij scrollt dan eerst (in oFavoritesTargetFrame staat namelijk al een document), en gaat vervolgens de nieuwe pagina laden. Ik wil dus dat Javascript wacht met de scroll-functie, totdat het nieuwe document geladen is.
(voor de slimmerds onder ons, dit werkt dus ook niet:
want de onload wordt aan het oude document gehangen, waarna de nieuwe pagina eroverheengeladen wordt zonder onload event).
Hoe dit op te lossen? Alle pagina's staan op het zelfde domein (eigen server).
1) Een document in een ander frame laden
2) Een Javascript-functie uitvoeren in dat document, zodra het document geladen is.
Dit werkt in ieder geval niet:
JavaScript:
1
2
3
4
5
| //load document oFavoritesTargetFrame.location = sTargetUrl; //scroll the document oFavoritesTargetFrame.window.scroll(0, sTargetFrameVerticalScrollPos); |
want hij scrollt dan eerst (in oFavoritesTargetFrame staat namelijk al een document), en gaat vervolgens de nieuwe pagina laden. Ik wil dus dat Javascript wacht met de scroll-functie, totdat het nieuwe document geladen is.
(voor de slimmerds onder ons, dit werkt dus ook niet:
JavaScript:
1
2
3
4
5
| //load document oFavoritesTargetFrame.location = sTargetUrl; //scroll the document oFavoritesTargetFrame.onload = function(){window.scroll(0, sTargetFrameVerticalScrollPos)}; |
want de onload wordt aan het oude document gehangen, waarna de nieuwe pagina eroverheengeladen wordt zonder onload event).
Hoe dit op te lossen? Alle pagina's staan op het zelfde domein (eigen server).