Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Flashbanner wordt alleen weergegeven ipv. pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Sinds ik FF3 gebruik (een paar dagen dus) heb ik erg vaak dat als ik naar Spielerij ga waar vaak (altijd?) de banner draait van Mass Effect. Ik zie de pagina dan inladen en vervolgens springt de hele pagina weg en zie ik alleen de banner nog maar :? Rare bug dus en vraag me af of dit nou aan mijn browser ligt of dat dit te reproduceren is.

Voor t gemak een linkje naar de pagina waar dit gebeurt:
Spielerij - Games & Discussies

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Zelfde issue hier, alleen met FF3, de pagina word geforward naar alleen de mass effect banner, als ik op de back knop klik krijg ik namelijk gewoon de SGD index te zien.

... MMORPG Addict.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

met FF3 @ linux geen last van trouwens.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Ik kan het hier in FF3 onder windows ook niet reproduceren, maar een collega van mij weer wel - ik ga even een HTTP trace uitpluizen :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Als ik Firebug aanzet voor GoT kan ik het wel reproduceren, het lijkt dus een bug in Firebug te zijn.

Intentionally left blank

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dat zou kunnen dan, ik draai namelijk (uiteraard) ook Firebug.

edit: als ik firebug disable voor tweakers.net dan gebeurt t nog steeds :{ misschien dat ie toch stiekem een beetje actief is dan.

[ Voor 51% gewijzigd door Cartman! op 26-06-2008 10:43 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Weet je zeker dat het uit staat? Want Erkens krijgt zijn 1.2.X niet uit, terwijl me dat bij 1.1.X wel lukt(maar die geeft dan ook geen problemen met die banner :P )

Anyways, opgelost.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

moto-moi schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:44:
Weet je zeker dat het uit staat? Want Erkens krijgt zijn 1.2.X niet uit, terwijl me dat bij 1.1.X wel lukt(maar die geeft dan ook geen problemen met die banner :P )

Anyways, opgelost.
kleine toevoeging:
Ik heb hem uiteindelijk wel uitgekregen door de addon eerst geheel te disablen (firefox herstart) en vervolgens weer terug aan te zetten (nog een firefox herstart :( ) en _dan_ kon ik in Firebug 1.2.0b3 zijn functionaliteiten disablen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.