Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Installshield] Installeert niet op aangegeven locatie

Pagina: 1
Acties:

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Topicstarter
(jarig!)
Beste mensen,

Ik heb een probleempje met Installshield, waardoor ik sommige spellen gewoonweg niet kan installeren. Het probleem is als volgt:

Ik heb Windows op een partitie staan (D:\) die bijna vol is (~3GB over). Wanneer ik een spel wil installeren dat Installshield gebruikt (in dit geval Lego Indiana Jones) wil hij deze op deze partitie zetten, maar in principe kun je dat altijd veranderen bij Custom Installation. Maar zelfs als ik dat doe zegt hij op een gegeven moment de D:\ schijf vol is, terwijl ik toch echt geselecteerd had dat hij hem op een andere partitie moest plaatsen. Hij negeert dat dus gewoon.
Ook in het venster waar je dan eventueel een andere schijf kunt selecteren kan ik selecteren wat ik wil, hij gaat gewoon door en geeft error code -1603, wat slaat op onvoldoende schijfruimte... *zucht*

Weet iemand hoe ik dit op moet lossen? Het is nogal vreemd dat dit niet werkt zo, en ook erg irritant.

Bij voorbaat dank,
Zinu.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Probeer eens de locatie van %temp% te verplaarsen naar een schijf waar wel meer ruimte is?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Topicstarter
(jarig!)
Mijn temp folder staat reeds op de N:\ partitie, waar ik ruim 450GB ruimte heb.
Of bedoel je een temp folder van Installshield?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zinu schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 19:40:
Mijn temp folder staat reeds op de N:\ partitie, waar ik ruim 450GB ruimte heb.
Of bedoel je een temp folder van Installshield?
Ik bedoel idd TMP en TEMP van Windows, die heb je in NT os'en zowel als User en Machine variabelen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Topicstarter
(jarig!)
Geleegd, maar nog steeds hetzelfde :(