Ik ben bezig met een vragenlijst. Nu moeten er sommige teksten wel/niet verschijnen na een bepaalde klik. Het is met al gelukt met radio boxen. Dit gaat via het volgende script:
Nu wil ik deze ShowHide fucntie aanroepen na het selecteren van een bepaald waarde uit een lijst. Dit is de code van de lijst:
Nu moet de ShowHide fucntie aangeroepen worden alleen als ik op de laatste 2 keuzes klik (4 - Enigszins interesse en 5 - Grote interesse).
Via:
Kan ik het script wel aanroepen bij het veranderen van alle opties, maar het moet juist alleen bij de laatste 2 opties gebeuren. Weet iemand dit? Ik kom er niet uit.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <script type="text/javascript">
function ShowHide(elementId)
{
var element = document.getElementById(elementId);
if(element.style.display != "block")
{
element.style.display = "block";
}
else
{
element.style.display = "none";
}
}
[/script] |
Nu wil ik deze ShowHide fucntie aanroepen na het selecteren van een bepaald waarde uit een lijst. Dit is de code van de lijst:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <select type="select" name="interesse - 1" class="inputbox" size="1" id="interesse 1">
<option value="Weet ik niet" selected="selected">Weet ik niet</option>
<option value="1 - Geen interesse ">1 - Geen interesse </option>
<option value="2 - Weinig interesse ">2 - Weinig interesse </option>
<option value="3 - Neutraal ">3 - Neutraal </option>
<option value="4 - Enigszins interesse ">4 - Enigszins interesse </option>
<option value="5 - Grote interesse ">5 - Grote interesse</option>
</select> |
Nu moet de ShowHide fucntie aangeroepen worden alleen als ik op de laatste 2 keuzes klik (4 - Enigszins interesse en 5 - Grote interesse).
Via:
code:
1
| <select onchange="ShowHide('product1')"> |
Kan ik het script wel aanroepen bij het veranderen van alle opties, maar het moet juist alleen bij de laatste 2 opties gebeuren. Weet iemand dit? Ik kom er niet uit.