Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Nr 1,4,5,6,8 bevallen me uitermate goed. De lichtval is steeds subliem.
Nabewerking is ook erg netjes
Top hoor en bedankt voor het delen.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Zwart wit setting geeft de serie een extra tintje mee. Hoewel dit in sepia ook iet zou misstaan. Als je wat cracks zou toevoegen, zou het zo uit een fotoboek gekomen kunnen zijn ergens op zolder.
This footer is intentionally left blank
Ik vind met name #1, #5 en #6 juweeltjes!
Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt
Vooral 1, 5, 6 en 8. vind ik erg mooi.
Ik heb al meerdere cases gezien van jou, maar hier zitten wat meer originele en creatieve foto's bij.
Anoniem: 265288
#5 staat voor mij op nummer 1, brengt echt de sfeer over, ik krijg bij oude ziekenhuizen/inrichtingen altijd de rillingen...Zeker als je je voorstelt wat er zich allemaal heeft afgespeeld in het verleden.
Verder spreken #3, #7 en #8 wat mij betreft het meest tot de verbeelding.
This too shall pass
Deze locatie gaat meteen op de nog-te-bezoeken lijst
Mooi om te zien
[ Voor 18% gewijzigd door Silent Thunder op 20-06-2008 16:05 ]
Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
die opdook na het zien van je serie:
Maar als ik bv "help me" op je site bekijk die vindt ik een stuk spannender. Ook de koffer vindt ik een spannende plaat omdat die uitnodigd om er een verhaal achter te zoeken. Maar die zijn ook niet zo symmetrisch als de rest van de platen. Die komen me daardoor nogal saai over. /me littlejoannes rent nu snel weg voor de reacties
Let wel: Al je foto's zijn mooi belicht en hebben een fijne nabewerking en is het een consistente serie geworden ( zelfs je diafragma is consistent gebleven
Maar ik mis spanning die, door de vele (bewust gekozen?) symmetrie wat afwezig is.
This too shall pass
Ook echt een mooi geheel, en fijn licht!
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Serie is niet zwart/wit hoorNotna schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:59:
Hele mooie serie, congrats!
Zwart wit setting geeft de serie een extra tintje mee. Hoewel dit in sepia ook iet zou misstaan. Als je wat cracks zou toevoegen, zou het zo uit een fotoboek gekomen kunnen zijn ergens op zolder.
Nikon, Fujifilm en Apple zooi
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
|>
Ik had de site nog niet bekeken, maar ik de twee genoemde foto's hadden hier inderdaad ook zeker niet misstaan.littlejoannes schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 17:46:
Even een puntje ter discussie (met kans op een littlejoannes lynch partij),
die opdook na het zien van je serie:
Maar als ik bv "help me" op je site bekijk die vindt ik een stuk spannender. Ook de koffer vindt ik een spannende plaat omdat die uitnodigd om er een verhaal achter te zoeken. Maar die zijn ook niet zo symmetrisch als de rest van de platen. Die komen me daardoor nogal saai over. /me littlejoannes rent nu snel weg voor de reacties
Let wel: Al je foto's zijn mooi belicht en hebben een fijne nabewerking en is het een consistente serie geworden ( zelfs je diafragma is consistent gebleven) waarop fotografie technisch niks op aan te merken.
Maar ik mis spanning die, door de vele (bewust gekozen?) symmetrie wat afwezig is.
Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt