Toon posts:

VISTA: Inhoud bureaublad verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden,

Sedert enkele dagen wordt de volledige inhoud van mijn bureablad niet langer weergegeven. De inhoud vind ik nog wel via explorer maar krijg deze niet meer afgebeeld.

Graag had ik geweten hoe je bovenstaand probleem opgelost krijgt.

Alvast bedankt

Groetjes,

• keken
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:52
Rechtermuisknop op bureaublad > beeld > bureaubladpictogrammen weergeven

Verwijderd

Als ik bij Windows help kijk, en zoek op 'desktop icons' (engelse versie), is de aller eerste hit "Show, hide, or resize desktop icons".

Moet je voor de gein eens bekijken... help... :+

Verwijderd

Topicstarter
Misschien had ik de moeilijkheid slecht/onvolledig geschetst. Het is namelijk zo dat rechtsklikken op het bureaublad niet langer mogelijk is. De beschreven oplossingen kunnen dus niet langs deze weg gebeuren...

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:43
Rechtsklikken niet meer mogelijk? :S

weet je zeker dat jouw computer virus/adware vrij is??

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:26
Google eens op 'vista empty desktop'?

Als je even tijdelijk een andere user erbij aanmaakt, heeft deze dan ook het probleem? Zo niet, dan is er iets in je profiel corrupt

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-02 21:19
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:27:
Misschien had ik de moeilijkheid slecht/onvolledig geschetst. Het is namelijk zo dat rechtsklikken op het bureaublad niet langer mogelijk is. De beschreven oplossingen kunnen dus niet langs deze weg gebeuren...
Dan ga we dus automatisch door naar start --> configuratiescherm --> persoonlijke instellingen -->

A creative mind is a joy forever......

Carpe Diem

Verwijderd

Topicstarter
muppet99 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:30:
[...]

Dan ga we dus automatisch door naar start --> configuratiescherm --> persoonlijke instellingen -->

A creative mind is a joy forever......
@Muppet99

Misschien ligt het aan mij maar onder 'persoonlijke instellingen' vind ik geen alternatief om de inhoud van het bureaublad weer te geven... De enige optie die ik hieronder terugvind, is bureaubladpictogrammen wijzigen". Kan je mij mss vertellen waar jouw creatievere geest dit heeft teruggevonden?

Heb alleszins geprobeerd een nieuwe user toe te voegen; hierbij werden de pictogrammen evenmin weergegeven. Vervolgens traditioneel gereboot en blijkbaar heeft dit soelaas geboden want vanaf heden staan weer alle pictogrammen beschikbaar (wegens lange opstarttijden gebruik ik normaal sluimerstand, vandaar...).

Alleszins bedankt voor de hulp!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:19:
Vervolgens traditioneel gereboot en blijkbaar heeft dit soelaas geboden want vanaf heden staan weer alle pictogrammen beschikbaar (wegens lange opstarttijden gebruik ik normaal sluimerstand, vandaar...).
Klinkt flauw, maar als je dat nou eerst probeert voor je een topic opent? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-02 21:19
grootte van je pictogrammen is te vinden in persoonlijke instellingen --> jkeur en vormgeving --> eigenschappen van klassieke voorgeving openen voor meer kleuropties --> geavanceerd --> selecteer pictogram

Carpe Diem

Pagina: 1