Aanpassen onderwerp mail

Pagina: 1
Acties:

• familyman
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-02 09:44
In Apple Mail is het me nog niet gelukt om het onderwerp van een mail aan te passen. Ik krijg heel vaak mail dat halverwege de ketting van onderwerp veranderd. Maar in de haast van het communiceren vergeten we dat dan. Dus dat zou ik bij archiveren willen doen.

Is er een manier waarop dit te realiseren is?

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Als ik het goed begrijp, wil je het onderwerp van een opgeslagen mail veranderen? Bijvoorbeeld van een mailtje die je ontvangen hebt van iemand anders?

Ik denk dat dit helaas niet kan eigenlijk.

• familyman
Was ik al bang voor. Het eerste ding waarin ik windows dan toch makkelijker vind dan osx.....

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11-2025

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Heeft weinig met osx <> windows te maken..
Er zijn meer mailprogramma's op de wereld .. ook voor osx...

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

En van al die mailprogramma's zijn er weinig tot geen die deze functie hebben. Je kunt hooguit dan wat met tags gaan knutselen.

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Ik weet dat iedereen zn eigen manier van werken heeft enzo, maar je weet dat je ook gewoon met die balk rechtsbovenin kunt zoeken? als je dan gewoon het onderwerp dat je zoekt intikt, komt je ook bij de goede mails uit. Of is het gewoon dat je het irritant vindt dat het onderwerp niet klopt met de inhoud? want volgens mij maakt het voor zoeken echt niet uit (vooral ook omdat dat zoeken in os x wel een stuk sneller gaat)

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Waarom wil je het precies gebruiken? De zoekfunctie van Mail is echt subliem imo...

• familyman
precies zols docb zegt. ik vind osx search ook prima werken, maar vanuit de mailapp zelf ziet het er dan onoverzichtelijk uit. tags zijn niet helemaal mijn ding voor wat ik bedoel. ik vind het prettig als de slimme map, of de inbox een overzichtelijke lijst onderwerpen is als ik hem bekijk.
Pagina: 1