[Ctx4.5] Connection dropped in IIS logs

Pagina: 1
Acties:

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-02 14:34

BFS

Rude awakening

Topicstarter
Situatie
Ik heb hier een enkele W2k3 Ent R2 server met Ctx PS4.5 met WI5.0. Ik heb via de Access Management Console een website voor de WebService aangemaakt, dit ging zonder problemen.

Probleem
Bij het openen van de lokale website krijg ik eerst de 'Loading page' pagina maar daarna krijg ik een 'Internet Explorer cannot display the webpage'.

Troubleshooting
  • Ik heb eerst WI4.5 geinstalleerd, dit gaf eerst dit probleem. Daarom heb ik een upgrade geprobeerd, dit mocht echter niet baten.
  • Schone installatie van Citrix en de WI eerst geinstalleerd.
  • Na de schone installatie wilde de defaultapppool niet starten, na wat zoekwerk bleek dit in de rechten te zitten van de DCOM config van IIS (Network Service moet Local Activation rechten hebben). Nadat dit was aangepast bleef de DefaultAppPool wel gestart maar nog steeds geen werkende WI.
Ik heb daarna de logs van IIS eens nageslagen en daar zag ik de volgende melding:
2008-06-19 18:52:35 127.0.0.1 1313 127.0.0.1 80 HTTP/1.1 GET /Citrix/XenApp/auth/silentDetection.aspx - 1 Connection_Dropped CitrixWebInterface5.0.0AppPool
Ik heb hierop gezocht maar vindt dan een berg aan algemene info en weinig tot geen relevante info mbt Citrix en de WI. Wellicht dat iemand mij hier wat verder op weg kan helpen?

edit:

De licensemanager lijkt ook wat problemen te hebben. Bij het opstarten krijg ik de vraag voor gebruikersnaam/wachtwoord. Nadat ik deze invul krijg ik een HTTP Error 401.2 (You are not authorized to view this page).

[ Voor 8% gewijzigd door BFS op 19-06-2008 21:48 ]

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• BFS

BFS

Rude awakening

Topicstarter
Even een update: Ik heb inmiddels Citrix verwijderd en IIS opnieuw geinstalleerd. Mijn licensemanager werkt nu wel echter blijf ik op mijn WI problemen houden. De melding is nog steeds Connection_Dropped, kan iemand mij daarmee wat verder op weg helpen?

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• BFS

BFS

Rude awakening

Topicstarter
Laatste trap van dit topic, mocht iemand nog goede ideeen hebben hoor ik het graag. Ik heb morgen weer even tijd om naar de situatie te kijken dus zou eventueel nu al met wat tips het eea na kunnen zoeken.

• BFS

BFS

Rude awakening

Topicstarter
Om de circel maar rond te maken:

Een collega heeft de server install gedaan en van daaruit ben ik verder gegaan. IIS geinstalleerd vanuit de aanwezige I386 dir en dit bleek dus de I386 dir te zijn van een W2k3 STD R2 SP2 cd. Nadat ik IIS geinstalleerd had vanuit de juiste I386 dir ging de installatie verder zonder problemen.

Ik heb inmiddels dus een werkende W2k3 Ent R2 SP2 met Ctx4.5 Plat. en WI5.0