Situatie
Ik heb hier een enkele W2k3 Ent R2 server met Ctx PS4.5 met WI5.0. Ik heb via de Access Management Console een website voor de WebService aangemaakt, dit ging zonder problemen.
Probleem
Bij het openen van de lokale website krijg ik eerst de 'Loading page' pagina maar daarna krijg ik een 'Internet Explorer cannot display the webpage'.
Troubleshooting
Ik heb hier een enkele W2k3 Ent R2 server met Ctx PS4.5 met WI5.0. Ik heb via de Access Management Console een website voor de WebService aangemaakt, dit ging zonder problemen.
Probleem
Bij het openen van de lokale website krijg ik eerst de 'Loading page' pagina maar daarna krijg ik een 'Internet Explorer cannot display the webpage'.
Troubleshooting
- Ik heb eerst WI4.5 geinstalleerd, dit gaf eerst dit probleem. Daarom heb ik een upgrade geprobeerd, dit mocht echter niet baten.
- Schone installatie van Citrix en de WI eerst geinstalleerd.
- Na de schone installatie wilde de defaultapppool niet starten, na wat zoekwerk bleek dit in de rechten te zitten van de DCOM config van IIS (Network Service moet Local Activation rechten hebben). Nadat dit was aangepast bleef de DefaultAppPool wel gestart maar nog steeds geen werkende WI.
Ik heb hierop gezocht maar vindt dan een berg aan algemene info en weinig tot geen relevante info mbt Citrix en de WI. Wellicht dat iemand mij hier wat verder op weg kan helpen?2008-06-19 18:52:35 127.0.0.1 1313 127.0.0.1 80 HTTP/1.1 GET /Citrix/XenApp/auth/silentDetection.aspx - 1 Connection_Dropped CitrixWebInterface5.0.0AppPool
edit:
De licensemanager lijkt ook wat problemen te hebben. Bij het opstarten krijg ik de vraag voor gebruikersnaam/wachtwoord. Nadat ik deze invul krijg ik een HTTP Error 401.2 (You are not authorized to view this page).
De licensemanager lijkt ook wat problemen te hebben. Bij het opstarten krijg ik de vraag voor gebruikersnaam/wachtwoord. Nadat ik deze invul krijg ik een HTTP Error 401.2 (You are not authorized to view this page).
[ Voor 8% gewijzigd door BFS op 19-06-2008 21:48 ]
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself