Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Topicstarter
Ik heb het hele forum al afgezocht, maar alles wat ik bedenk levert teveel hits op.
Ik vraag mij gewoon af of de Vista ultimate versie van surfspot ook 64 bit is.
De retail versie heeft namelijk zowel 32 bit als 64 bit op de dvd staan.
Maar ik kan nergens vinden of dat bij de surfspot versie ook is.
Nu heb ik hier gelezen dat er meerdere mensen hier een licentie bij surfspot hebben gekocht, dus wilde ik het even aan die mensen vragen.
Kan ik met de ultimate versie van surfspot vista ook als 64 bit installeren?

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
De enige die dat met zekerheid kan zeggen is de licentiebeheerder van de onderwijsinstelling waar je je Surfspot licentie van wil betrekken.
Kan maar zo zijn dat zij geen 64bits versies ter beschikking stellen :)

(er is niet echt een 'de surfspot versie' namelijk...)

[ Voor 11% gewijzigd door alt-92 op 19-06-2008 20:49 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Topicstarter
alt-92 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 20:48:
De enige die dat met zekerheid kan zeggen is de licentiebeheerder van de onderwijsinstelling waar je je Surfspot licentie van wil betrekken.
Kan maar zo zijn dat zij geen 64bits versies ter beschikking stellen :)

(er is niet echt een 'de surfspot versie' namelijk...)
Maar de licentie code is niet specifiek voor 64 of 32 bit. Je kan namelijk ook altijd een DVD bestellen voor 10 euro waar de 64 bit versie op staat. Maar het is natuurlijk prettig als dat meteen al is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Volgens mij is de DVD die je zelf op surfspot.nl kan bestellen als student alleen 32bit helaas.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Topicstarter
Voor toekomstige referentie:
Ik heb ondertussen mail gehad van surfspot en zij beiden inderdaad alleen de 32bits versie aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balachmar schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:05:
Voor toekomstige referentie:
Ik heb ondertussen mail gehad van surfspot en zij beiden inderdaad alleen de 32bits versie aan.
Balen. Daar ben ik nu dus ook net achter. Heeft iemand al geprobeerd of de Vista code van Surfspot werkt met een elders verkregen Vista-64 DVD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 00:26:
[...]

Balen. Daar ben ik nu dus ook net achter. Heeft iemand al geprobeerd of de Vista code van Surfspot werkt met een elders verkregen Vista-64 DVD?
Dit werkt gewoon.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boston
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:22

Boston

The Cape State

Via Surfspot heb ik Windows Vista Ultimate 32 bit gekocht. Helaas is het niet mogelijk om met die versie bij Microsoft de 64 bit DVD te bestellen. Na het invullen van de sleutel op de website krijg je alleen de optie om de CD-ROMs te bestellen.
Gelukkig kon ik via een vriend de Vista MSDN versie krijgen. Na het invullen van de sleutel kreeg ik de optie om de Ultimate 32 of 64 bit te installeren.
Mijn advies is dan ook, probeer aan een MSDN versie te komen. Verschillende websites bieden de SHA-1 hash aan, waarmee je kunt vaststellen dat de versie, die je hebt bemachtigd, niet gewijzigd is t.o.v. de echte versie.

Vista 64 is een hele verbetering t.o.v. XP 32. Toegeven, mijn hardware, waarvoor geen Vista drivers waren, heb ik moeten vervangen. Die extra uitgaven bovenop de kosten van een licentie zou ik niet hebben gedaan voor Vista 32.
Vroeger speelde ik Crysis onder XP met alle instellingen op High. Met Vista kan ik 6 van de 10 instellingen op Very High zetten tegen slechts 10% minder fps. Absoluut de moeite waard!

"Computer games don't affect kids. I mean if Pac Man had affected us as kids, now we'd all be running around in darkened rooms, bumping into people, munching pills and listening to repetitive electronic music." ...aiiiiight! };o)

Pagina: 1