Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Voeding Asus Terminator Barebone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey hey,

Ik zit met een gevalletje kapotte voeding. Nu is heeft de voeding in kwestie geen standaard maten. Op internet heb ik gezocht naar het typenummer maar ik kan niets vinden.

Afbeeldingslocatie: http://img257.imageshack.us/img257/2927/p1000185im6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img380.imageshack.us/img380/8892/p1000186zu4.jpg

Zijn dit soort voedingen nog los te krijgen?

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik denk dat hij wel weet welke hij moet hebben, denk alleen niet waar hij ze kan krijgen...

@ TS: hebbie al eens mail gedaan naar asus ? misschien kunnen hun je wel verder helpen.

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 18:19
Als je geen garantie hebt, even de voeding openschroeven en wellicht kan je het defect vinden. Misschien een kapotte elco of een doorgebrandde printbaan. Weet je trouwens zeker dat de voeding dood is? ( en niet een ander onderdeel van de barebone )

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:30

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Die Barebones zijn volgens mij nog gewoon verkrijgbaar. ZOU me niks verbazen als barebone + voeding even duur was als een nieuwe voeding.

Maar idd, mail Asus klantenservice en find out :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Hij is wel dood want ik heb de voeding losgekoppeld en vervolgens aangesloten op de netspanning. Toen heb ik de power-up pin (16) aan de GND gehangen en met een multimeter geprobeerd de verschillende spanningen te meten.

Asus klantenservice zal ik eens proberen.

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Fatal Mind schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 20:29:
Ik denk dat hij wel weet welke hij moet hebben, denk alleen niet waar hij ze kan krijgen...

@ TS: hebbie al eens mail gedaan naar asus ? misschien kunnen hun je wel verder helpen.
Dat topic gaat niet alleen over welke voeding je nodig hebt hoor. ;)
Over alles omtrent voedingen eigenlijk. ;)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Pagina: 1