• Thei
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-09-2024
Op marktplaats wordt sinds gisteren de TZ 5 nieuw aangeboden door main-tronic. Je kunt er alleen bestellen via een 0900 nummer voor 65 cent per minuut. Ik heb dat nummer vandaag 5 x gebeld en krijg steeds een bandje aan de lijn dat alle medewerkers bezet zijn en dat ik het later nog eens kan proberen. Ik begin dit behoorlijk verdacht te vinden en heb ze een mail gestuurd met het verzoek om mij terug te bellen, wat tot vanavond nog niet is gebeurd. Wel hebben ze mij gemaild met de mededeling dat het een nederlandse versie betreft en dat er momenteel een probleem met hun telefoon zou zijn. Kent iemand van jullie deze verkoper? Wie weet waar er momenteel de TZ5 goedkoop wordt verkocht en natuurlijk wel met de goede firmware?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Thei

Verwijderd

Google, 2e hit
http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=13144.0
starter met opstart probleempjes lijkt het

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2008 18:32 ]

Verwijderd

Ik zou nog een keer bellen, het is logisch dat er bij zo'n goede deal veel mensen bellen.

spoiler:
nee, natuurlijk niet

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2008 18:36 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:49

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

- Onrealistisch lage prijzen
- Bovengemiddelde service (Gratis bezorging binnen 24uur incl. installatie, pick up & return garantie, 14 dagen ruiltermijn etc.)
- Geen fatsoenlijke bedrijfsgegevens op de site (KVKnummer (hebben ze wel trouwens), algemene voorwaarden, adres/plaats)
- Bestellen alleen mogelijk via een duur 0900 nummer wat ook nog eens slecht bereikbaar is.

* Orion84 zou het niet vertrouwen :P

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:41

MsG

Forumzwerver

Op het forum waar Frivole Henkie (:)) naar verwijst staan echter wel verslagen van succesvolle bestellingen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

Volgens mij doen ze dat met die 0900 nummer opzettelijk, om zo enigzins de kosten terug te dringen. Maar het bedrijf zelf is wel legit. En waarom zou je alleen 2 telefonistes inzetten? Wellicht is er de capaciteit niet voor (ISDN oid) maar zoek dan voor een oplossing. Zorg dat je online ook bestellen kan, etc.... Niet erg slim nee.

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:59

YellowCube

Wait...what?

moge duidelijk zijn dat dit oplichting betreft.
Als het te mooi klinkt om waar te zijn...wel...dan moet je ietwat alert worden

nog een extra toelichting voor het slotje:
- je kunt zelf natuurlijk ook op zoek naar bronnen over deze "webwinkel"
-een site als kieskeurig.nl vertelt je waar je de camera nog meer kunt krijgen en tegen welke prijs.
- firmware moet je bij de fabrikant zoeken. Dat is imo niet moeilijk om achter te komen.

[ Voor 65% gewijzigd door YellowCube op 19-06-2008 19:49 ]

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.