Toon posts:

water koeling op striker nse

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb een vraag waar ik zelf niet uit kom
ik heb een asus striker nse gekocht en ik heb een behuizing gekocht met water koeling de
Thermaltake Kandalf LCS VD4000BWS nou heb ik gezien dat op het moederbord waterkoeling kan
als ik dat doe moet ik dan ook de optionale fans der nog op houden dit is me setup hier onder

Cooler Master Real Power M 700W
Intel Core™2 Quad Q9450 2.66GHz Socket LGA775, 1333MHz, 12MB, BOXED w/fan
Point of View GeForce 9800GX2 IN SLI
Samsung SpinPoint T166 HD502IJ 16MB, F1 SATA 500GB
Corsair TWIN3X 1333MHz DDR3, 2GB, TOTAAL 4 GB
Thermaltake Kandalf LCS VD4000BWS
Asus Striker II NSE, nForce-790i SLI, Socket-775, DDR3, 3xPCI-Ex(2.0)16

ik krijg het zaterdag allemaal binnen maar de vraag was of het veel zin heeft om de moederbord ook te koelen zoals je op de foto zie heeft de behuizing een grote radiator kan ik daar wel de cpu en moederbord mee koelen

Afbeeldingslocatie: http://www.modthebox.com/reviews/527/front_fans.jpg

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-01 17:25
* iceheart geeft alfa1986 een doosje punten, komma's en andere gesorteerde leestekentjes

maar ja, daarmee kun je zeer zeker CPU+MoBo koelen. en een grakatje ook nog wel hoor :) het zal wel niet de beste rad ooit zijn (meegeleverd met de kast enzo?) maar dan nog... graka moet ook nog wel lukken en dan met een lekkere OC erbij. Het oude grote waterkoelingstopic had een mooi tabelletje wat je met een paar radjes wel niet allemaal kon koelen, misschien daar eens naar zoeken?

Verwijderd

Topicstarter
oke :P:P bedankt hoop dat er 2x 9800gx2 ook een beetje goed preseteren sorry voor me slechte nl

Verwijderd

Topicstarter
maar als ik de waterkoeling gebruik moet ik dan de optionale alsnog gebruiken

• Stravinski
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-03-2022
hey een asus Striker II NSE :| die wil ik hebben... :P
alleen ben benieuwd of bij waterkoeling dat blokje lekt of niet...
als hij lekt is dat opzich geen probleem dan schaf ik een swiftecblokje aan...
maar laat eens weten wat je performance is ensow
ben benieuwd!!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-01 18:18

KneoK

Not in a million lightyears

Stravinski schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:23:
hey een asus Striker II NSE :| die wil ik hebben... :P
alleen ben benieuwd of bij waterkoeling dat blokje lekt of niet...
als hij lekt is dat opzich geen probleem dan schaf ik een swiftecblokje aan...
maar laat eens weten wat je performance is ensow
ben benieuwd!!
Misschien heel dom gedacht, maar ik zou denken dat men geen lekkende troep fabriceert, laat staan verkoopt ;)

• Stravinski
KneoK schreef op woensdag 05 november 2008 @ 18:44:
[...]

Misschien heel dom gedacht, maar ik zou denken dat men geen lekkende troep fabriceert, laat staan verkoopt ;)
waarom krijg ik dan te horen van meerdere mensen dat hij lekt? EXPLANATION???@@!!
Modbreak:Op GoT verwachten we onderbouwing van je uitspraken, zeker als ze spraakmakend zijn. Dat je "van meerdere mensen" iets gehoord hebt is geen onderbouwing, zeker als je niet aangeeft wie die mensen dan zijn en waar ze dat gezegd hebben (link!). Dat iemand dat van je vraagt is zeker geen reden om te SCHREEUWEN en met leestekens te smijten :o

[ Voor 36% gewijzigd door dion_b op 16-11-2008 00:49 ]

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 09:44
Stravinski schreef op zondag 16 november 2008 @ 00:06:
[...]

waarom krijg ik dan te horen van meerdere mensen dat hij lekt? EXPLANATION???@@!!
Is voor mij nieuw, en volgens mij wel voor meerdere mensen hier. Als je nu der eens fatsoenlijk linkje bij geeft naar verhaal van iemand die der echt problemen mee heeft. Heeft meer nut als wat zinloos roepen hier..

Maar lijkt me stug dat een merk als Asus, dit soort dingen op de grote markt brengt, voor zo'n prijs, en dat t dan lekt.

Overigens, dat taalgebruik als EXPLANATION???@@!! mag ook wel wat beter/netter...

[ Voor 11% gewijzigd door GoldenBatt op 16-11-2008 00:21 ]

Specs!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-12-2025

Krentenbol

Prutz0r

Stravinski schreef op zondag 16 november 2008 @ 00:06:
[...]

waarom krijg ik dan te horen van meerdere mensen dat hij lekt?
Lijkt mij eerder een gevalletje van slecht aansluiten :z Weet je zeker dat bij de mensen van wie je het gehoord hebt, dat het wel goed aangesloten was?

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• Stravinski
ja dat weet ik zeer zeker, de eigenaar van Highflow.nl zei dat, en aangezien het een meer dan gerespecteerde shop is ga ik ervanuit dat hij gelijk heeft. hij zei dat er meerdere mensen last van zouden hebben, en hoopte dat asus er verbetering in had gebracht.

gr stravinski
Pagina: 1