Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP MCE] foutmelding bij EPG download*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal!,

Ik zit met het volgende... Ik heb MCE een sopnieuw geinstalleerd en nu weigert hij de gids te downloaden met als foutcode (13)... De help functie verteld echter niks over die foutcodes en google maakt me ook niet echt wijzer. Het enigste wat google me geleerd heeft is de betekenis van foutcodes 3 en 23...

Iemand anders die er wijzer van wordt?

Edit: Zucht, vergat ik mijn TT aantepassen... sorry! slechte gewoonte van deze altijd achteraf te willen invullen :X

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2008 15:37 ]

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 18:13

William/Ax3

We are Starstuff

ff googlen kom je bijvoorbeeld hier uit.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Verwijderd

http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=

En google bood geen uitkomst???....

• NTAuthority
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:29
Deze code heb ik de afgelopen tijd ook last van gehad onder XP, in mijn proxylogs kwam ik een 404 tegen, Vista werkte enkel wel. Misschien ondersteunt Microsoft de Nederlandse gids niet meer voor XP, al lijkt het me vreemd?

Edit:

Ah, ik ben een beetje dom, ik had wel 1 dag werkend XP MCE, de volgende oplossing hielp (al was het een schone installatie):
# Media Center guide download will only work if your computer's system clock is correctly synchronized to the current internet time. Make sure that your system clock is set to the correct time and time zone for the region you are located in. Note also that if you do not have the box checked to automatically adjust the time for daylight savings time changes, you may have to manually adjust your clock to account for this.
# Sometimes, there are XML parsing problems caused by previously downloaded guide data. You can attempt to workaround this type of problem by renaming the directory %ALLUSERSPROFILE%\Application Data\Microsoft\Ehome\EPG (I suggest renaming rather than deleting in case you want to revert back to the previous data later on). Then open Media Center, go to Settings, then TV, then Guide, then Set up Guide Listings and configure guide download one more time to regenerate this folder and (hopefully) the contents
Van de link hierboven, trouwens :-)

[ Voor 71% gewijzigd door NTAuthority op 19-06-2008 17:31 ]