Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een oplossing om de Gal tussen een tweetal foresten te kunnen synchroniseren. Nu heeft Microsoft hier een mooie tool voor IIFP. Het nadeel is dat dit alleen op een domein controller geïnstalleerd kan worden die Enterprise draait.

Helaas heb ik hier niet de beschikking over. Zijn er mensen bekend met een alternatief ? Wat draait op de Standard versie ?

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:08
Die IIFP-tool hoeft niet op een DC te draaien. Alleen wel op 2003 Enterprise server.
Wij hebben dit ook gebruikt om de GAL te synchroniseren tussen ons netwerk en dat van onze fusiepartner. Die tool draaide gewoon op een 2003 memberserver.
Required SoftwareThe following software is required for an installation of Identity Integration Feature Pack:
Microsoft® Windows® Server 2003, Enterprise Edition
Microsoft® .NET Framework 2.0
Microsoft® SQL Server™
2000, Enterprise Edition, Standard Edition, or Developer Edition, with Service Pack 3a (SP3a), or
2005, Enterprise Edition, Standard Edition, or Developer Edition (32-bit or 64-bit) (with Service Pack 1 recommended).

[ Voor 49% gewijzigd door nextware op 19-06-2008 15:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
aa oke maar dan blijf ik in dit geval tegen het probleem aan lopen dat er geen Enterprise servers in het netwerk aanwezig zijn. Aan beide kanten niet. Dus als er iemand alternatieven kent zijn ze welkom

• DJ-B
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-02 18:51
Bekijk dit eens:
http://www.quest.com/collaboration-services/

Synct bij ons twee verschillende bedrijven (overname ;( ): 5000 vs 30000 exchange users.

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-02 21:35

Pogostokje

* twiet *

Goeie dingen over gehoord, die tool van Quest. Dat zou mijn advies ook zijn zo op het eerste gezicht.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Verwijderd

Wij gebruiken ook de tool van Quest. Wel aardig prijzig dacht ik. Paar dollar per object.

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:08
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 08:16:
aa oke maar dan blijf ik in dit geval tegen het probleem aan lopen dat er geen Enterprise servers in het netwerk aanwezig zijn. Aan beide kanten niet. Dus als er iemand alternatieven kent zijn ze welkom
Is het niet mogelijk voor je om een virtuele bak in te richten met 2003 Enterprise ?
Pagina: 1