Toon posts:

leopard 10.5.2 amd

Pagina: 1
Acties:
  • 330 views

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik probeer leopard 10.5.2 amd te installeren maar mijn toetsenbord en muis werken niet zodat ik niets kan aanklikken om verder te gaan met installeren.(je krijgt eerst taalkeuze en daar kan ik niet verder).

ik heb een msi k8n sli motherboard met amd 64 X2 3800+ processor ,2 XFX 6800 kaarten en 800 gig aan harde schijven.

wie kan mij helpen???

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:25
ervan uitgaande dat je toetsenbord en muis USB aansluitingen hebben, moet je ze tijdens de installatie even loskoppelen en weer aansluiten. Dan werken ze weer. PS2 connectoren worden zover ik weet niet meer ondersteund.

Verwijderd

Topicstarter
PS2 connectoren zijn zeker die met die ronde stekkertjes (groen/paars)

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-01 14:23

Blonde Tux

<advertisement>

jah, precies

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

Verwijderd

Topicstarter
ah juist alvast bedankt voor de hulp

• jealma
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

jealma

Jesus is Lord!

(overleden)
USB keyboard en muis werken over het algemeen prima als je geen draadloos gebruikt. Als je wel draadloos gebruikt, kan het alsnog zijn dat het niet werkt, dus bedraad heeft de voorkeur voor een eerste keer proberen.

Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Naast het feit dat je topicstart erg slecht is zit je ook in het verkeerde forum. Ik zou je post aanpassen en het nog een keer proberen in Apple Talk

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.