Toon posts:

Modem aan de praat krijgen

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij een kennis zijn computer leeggehaald. Na de installatie was alles inorde tot dat ik zijn internet verbinding weer tot stand wilde brengen. Ik kreeg zijn modem niet aan de praat.
Het is een zo'n standaar modem van Packard Bell, een K56Fles V90. Ik heb op die machine Windows Me gedraaid.
Me herkent het modem niet en van wie de computer is, heeft geen drivers van de fabrikant. Het modem is drie jaar oud.

Wanneer ik bij modems meer gegevens opvraag, communiceert hij niet met de communicatiepoort. Ik zou tot nu toe niet weten hoe ik dit ding aan de praat kan krijgen. Zelf denk ik dat het een kleine handeling is, maar ik ben er nog niet achter.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:41

The Legend

*Plop*

Als ie 3 jaar oud is dan ondersteunt Windows ME hem misschien niet :? Zoek is op internet naar driver updates voor Win ME.

Ik ben toch malle pietje niet!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:23

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

UHm, ben je aan het socialicen? >:)

Whatever.

Verwijderd

Als het een packard bell modem is kan je wel ophouden, die werkt alleen met de meegeleverde windows-versie. :(
Ik heb er hier ook een liggen

Verwijderd

Topicstarter
Rembo, dat meen je niet!
En als hij die rommel nou niet heeft :?
Kan hij dat ding dan wel weggooien?
Of is er een andere manier om dat ding aan de praat te krijgen?

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 00:20
Op maandag 19 februari 2001 22:55 schreef Rembo het volgende:
Als het een packard bell modem is kan je wel ophouden, die werkt alleen met de meegeleverde windows-versie. :(
Ik heb er hier ook een liggen
onzin, ik werk bij PB, de modems zijn erg slecht maar ze werken niet alleen onder de windows die je er bij krijgt.

ik weet zo ook niet welke modems je hebt. pb heeft er best veel gehad maar heb je al op support.pbnec.org gekeken?

anders moet je mij maar mailen of icqen dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen.

Verwijderd

Topicstarter
Whiteman, adviseer je om ME er weer af te gooien en 98 en weer op te draaien of zeg je dat dat modem onder ME moet werken.
Ik heb even op die site gekeken. Maar kan niets vinden. Op de voorkant van die kast zat een stickertje waar op stond: Modem K56Flex V.90 De computer is dus ongeveer 3 jaar oud, misschien weet jij de oplossing?
Als je de drivers hebt zou je die dan kunnen mailen naar: martin_heida@yahoo.com

Alvast bedankt!

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 00:20
"K56Flex V.90" dat is al een tijd standaard en zijn alle modems wel. Ik zou dus zo niet weten welke modem je hebt. Als je je S/N zou mailen zou ik kunnen zien wat er allemaal in je comp zit en wat er mee tedoen is. ik kan je niet garanderen dat hij het onder WinME gaat doen. Nou vind ik zelf de combi WinME en Packard Bell erg slecht, dus zal je mij het nooit zien aanraden, maar dat doet nu ff niet ter zaken.

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt, ik zal morgen even diegene opbellen voor de gegevens. Dan stuur ik ze wel even over de mail of over icq.

Tot zover bedankt! *D
Pagina: 1