Toon posts:

Data editor CMS

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een gebruikersvriendelijk php cms-achtig systeempje om data in te voeren in een mySQL database. Ik dacht dat dit een voordehandliggende tool was die al wel moest bestaan, maar het enige wat ik kan vinden is phpmyadmin. Dit is echter niet wat ik wil, ik wil geen verdere admin features, en het invoeren van data is niet erg gebruikersvriendelijk via phpmyadmin (daar is het dan ook niet voor ontworpen natuurlijk).

Is iemand op de hoogte van het bestaan van een (opensource) php toepassing die op een gebruikersvriendelijke excel/spss achtige manier gebruikers data laat invoeren en dat netjes saved in sql tabelletjes? Als het niet bestaat ga ik het zelf maken, maar het is natuurlijk zonde van mijn tijd als ik opnieuw het wiel moet gaan uitvinden :)

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

Kucht en wijst naar sig.

De output van mn generator is denk ik ongeveer wat jij bedoelt volgens mij.
Je zoek keyword is dus waarschijnlijk CRUD code generator

Stop uploading passwords to Github!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
Ik zie niet wat dit in WEB doet en daarbij doen we in héél de Devschuur niet aan "Waar vind ik...?" vragen.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.