Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PC] Spellen starten niet op of lopen vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb een probleem met mijn nieuwe pc, als ik css opstart start mijn pc automatisch opnieuw op of hij geeft dit scherm weer: klik (dit is het opstartscherm van het spel met verneukte kleuren)

ik heb als het goed is alle drivers geinstalleerd en mijn pc specs zijn:

Club3D 8800GT Zerotherm 512mb
Intel duo core E8400
GigaByte P35-DS3L
GeiL 2 GB DDR2-800 Kit
Cooler Master ExtremePower 460W

Weet iemand mischien een oplossing? of iets wat ik verder kan doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2008 12:49 ]

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Staan er meldingen in je eventviewer?

Money for nothin' and your chicks for free

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik mis wat info van je zoals beschreven in het topic: Voordat je toevlucht zoekt op GoT en een topic opent

Verder vermoed ik dat er toch een driver niet correct werkt of in conflict komt met een andere/oudere driver van hetzelfde type (of voor hetzelfde stukje hardware).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 18:13

William/Ax3

We are Starstuff

Doen andere spellen het wel normaal? Zo ja verwijder eens css in zijn geheel en herinstalleer het. Wat gebeurd er dan? Heb je Hangen en Opstartproblemen troubleshooter doorgenomen en wat heb je eruit geprobeerd? Heb je wel eerst de chipset drivers erop gezet en pas daarna de videokaart drivers? Heb je dxdiag al eens gestart?

[ Voor 50% gewijzigd door William/Ax3 op 19-06-2008 12:55 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Kan je niet gewoon proberen de nieuwste drivers te downloaden en te installeren ?
En draait in Windows wel alles goed ?

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 13:28

KatirZan

Wandelende orgaanzak

driver probleem, 100% zeker :)

Wabbawabbawabbawabba

Verwijderd

Topicstarter
ok ik ben nu iets wijzer geworden:P als ik een spel opstart maakt niet uit welke (zelfs het 8 jaar oude cs 1.6) word me pc super traag en kan ik eigelijk alleen nog me pc rebooten. Ik ga nu ff alle video drivers eraf halen en dan die van de bijgeleverde cd installeren.

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-11 17:56
wat heb je zelf al geprobeerd???? Je hebt een probleem en vraagt out of the blind om een oplossing terwijl je niet vermeld wat je zelf al hebt geprobeerd. {glazenbolmodus} Ik denk dat het een driver probleem is, maar weet het niet zeker omdat je wel heel summier bent in het vermelden welke software je hebt...{/glazenbolmodus}

Carpe Diem

Verwijderd

Topicstarter
Ok het ligt niet aan me drivers, ik heb 2 verschillende versie's geprobeerd en ze helpen allebij niet.
Als ik een spel opstart word hij gelijk traag en kan ik nergens op klikken in het spel. Alt-tabben lukt maar duurt ook uren voordat ik dan eindelijk weer in windows zit.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2008 13:25 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

No offence, maar ik geloof niet dat je in een kwartier alle drivers (en dus niet alleen je videokaart) hebt nagelopen binnen Windows, bijgeleverde CD's en internet en die allemaal hebt geupdate en je PC x aantal keer hebt herstart.

Het lijkt me zinvol om je niet te focussen op "video-drivers" maar op je systeem als geheel want je geeft zelf aan dat hij ook traag is... En aangezien de vraagstellingen van sommigen in dit topic nog niet zijn beantwoord, zou ik daar eerst eens naar kijken want zeer relevante vraagstellingen en aanwijzingen!

[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 19-06-2008 13:26 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:25:
No offence, maar ik geloof niet dat je in een kwartier alle drivers (en dus niet alleen je videokaart) hebt nagelopen binnen Windows, bijgeleverde CD's en internet en die allemaal hebt geupdate en je PC x aantal keer hebt herstart.

Het lijkt me zinvol om je niet te focussen op "video-drivers" maar op je systeem als geheel want je geeft zelf aan dat hij ook traag is...
Ik heb de drivers van de cd geinstalleerd, cs opgestart, drivers eraf gehaald, drivers gedownload, geinstalleerd, cs opsgestart en er weer af gehaalt. In windows looptie als een trein maar zodra ik een spel opstart word hij traag, vervormt mijn beeld en moet ik mijn pc rebooten.

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-11 17:56
Kort maar krachtig.... Vista of XP.... ?

Carpe Diem

Verwijderd

Topicstarter
xp proffesional edition

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat me vidkaart kapot is ofzo, als ik hd filmpje dl dan zie ik allemaal van die zwarte puntjes door het beeld heen.

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:20
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:03:
ik denk dat me vidkaart kapot is ofzo, als ik hd filmpje dl dan zie ik allemaal van die zwarte puntjes door het beeld heen.
Al naar de temps van je graka gekeken? Lees die eens uit met everest ulitmate ofzo...

één is geen, twee is één

Verwijderd

Topicstarter
Wackoz schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:54:
[...]

Al naar de temps van je graka gekeken? Lees die eens uit met everest ulitmate ofzo...
temp GPU: 68
temp GPU geheugen: 60
temp GPU omgeving: 45
temp CPU: 34

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2008 15:21 ]

Pagina: 1