Waarom lees ik hier zo weinig over Viewsonic TFTs? Ik heb zelf een 19" model van een jaar of 3 oud maar omdat ik weer eens iets groters wil (22 of 24") ben ik wat aan het rondkijken en lijken de modellen die Viewsonic hierin aanbied best interessant te zijn (VX2255 en VX2435) maar ik vind er praktisch niets over terug hier. Zijn deze schermen slechter ten opzichte van bijvoorbeeld Samsungs?
Waarschijnlijk voornamelijk door de lage verkrijgbaarheid. En ten tweede door de producten zelf.
Viewsonic had vooral met de VX2025WM behoorlijk succes omdat die, anders dan de meeste andere schermen, een MVA panel heeft. De huidige hype rondom grotere breedbeeld monitoren zorgt ervoor dat ook Viewsonic tegenwoordig goedkope TN panels gebruikt waardoor ze niet meer bovengemiddeld zijn.
Viewsonic had vooral met de VX2025WM behoorlijk succes omdat die, anders dan de meeste andere schermen, een MVA panel heeft. De huidige hype rondom grotere breedbeeld monitoren zorgt ervoor dat ook Viewsonic tegenwoordig goedkope TN panels gebruikt waardoor ze niet meer bovengemiddeld zijn.
heb je uiteindelijk een viewsonic vx2255 gekocht? hoe bevalt ie?