specs:
GA-P35-DS4
2x HD2900XT
Q6600
Intel 1gbit pci-e 1x netwerkkaart
4x1GB ram
OS geprobeert, vista 64bit, xp, xp 64bit
Het zit dus zo, als ik allebei de videokaarten in de pc zet kan ik gewoon crossfire enablen en werkt alles perfect.
Zodra ik de netwerkkaart erbij zet komen er problemen, en dit is dus verschillend.
Situaties die voordoen:
Is dit een gevalletje rma, of is hier nog een oplossing voor (iets met irq channels misschien?).
Of hebben meer mensen hier last van?
GA-P35-DS4
2x HD2900XT
Q6600
Intel 1gbit pci-e 1x netwerkkaart
4x1GB ram
OS geprobeert, vista 64bit, xp, xp 64bit
Het zit dus zo, als ik allebei de videokaarten in de pc zet kan ik gewoon crossfire enablen en werkt alles perfect.
Zodra ik de netwerkkaart erbij zet komen er problemen, en dit is dus verschillend.
Situaties die voordoen:
- De netwerkkaart wordt helemaal niet herkent (ook niet in device manager), en crossfire blijft werken
- De netwerkkaart werkt wel, maar het crossfire tabje is verdwenen in CCC terwijl allebei de videokaarten nog wel worden getecteerd in device manager.
- De zelfde situatie als hierboven, alleen dan wordt er nog maar 1 kaart in device manager gedecteerd.
- beide de netwerkkaart als crossfire werkt niet.
- Heel uitzonderlijk, maar soms werkt het helemaal perfect (alles wordt gedecteert en werkt)
- Nieuwste bios flashen + cmos reset
- 3 verschillende OS'en (zie hierboven)
- Verschillende crossfire bridges.
- Drivers van 8.1 t/m 8.6
- 1 videokaart ipv 2, dit werkt gewoon goed icm met de netwerkkaart
- Met een pci netwerkkaartje had ik hier ook al last van, maar toen had ik het wonder boven wonder toch helemaal werkend gekregen, icm met pci-e 1x lukt het dus niet (pci kaartje past niet meer door enorme luchtkoelers op videokaarten)
Is dit een gevalletje rma, of is hier nog een oplossing voor (iets met irq channels misschien?).
Of hebben meer mensen hier last van?