Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
Ik heb dus echt een hekel aan het invullen van mn km registratie, rij er ook prive mee maar moet voor werktijden toch een lijst bijhouden. Nu heb ik een HTC tytn2 met gps en zoek ik dus een mooi programma waarmee ik dit bij kan houden.

Maar... wat ik eigenlijk zoek is een progje waar ook een adressenlijst in zit. Dan kan ik mijn klantadressen toevoegen en gewoon aanklikken waar ik naartoe wil en weet hij via de kaart hoeveel km dat is. Het hoeft namelijk niet tot op de 100m te kloppen want ik rij er ook prive mee dus de overige km die ik maak worden allemaal onder het kopje prive gezet.

Weet iemand of zon programma bestaat? Hoeft niet perse met gps te werken maar zal wel een kaart of navigatieprogramma achter moeten zitten om de afstanden te berekenen. Ik weet dat er een aantal systemen zijn waarmee dit allemaal automatisch bijgehouden wordt maar die kosten allemaal een vermogen..

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Verwijderd

Bestaat! kijk maar op

http://www.ritassist.nl/

Succes!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
Die was ik nog niet tegen gekomen, zoek het eigenlijk in een programma, maar dit ga ik zeker eens proberen. Merci!

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• striper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-11 19:15
Ritassist is vanaf 1 mei niet meer gratis. Ik kwam daar zojuist achter toen ik probeerde in te loggen met mijn account. Je wordt dan gedwongen om even 40 euro over te maken om je gegevens (de je de afgelopen maanden met veel pijn en moeite hebt ingevoerd) uberhaubt terug te krijgen! Gelukkig download ik altijd een backup na het invoeren van een zooitje ritten, maar hoeveel mensen doen dat? Ik vind dit echt maffia praktijken!
Ik heb ze dat ook even duidelijk gemaakt via hun webform.
Leuk voorbeeld van hoe SaaS in ieder geval NIET hoort te werken. :(