Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook 2007] Meerdere agenda's in Takenbalk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Outlook is nu helemaal ingericht naar mijn wens, er is echter één klein dingetje waar ik over struikel.

De situatie is als volgt, mijn Outlook haalt vanaf 3 accounts de mail binnen;
  • Gmail 1 (POP account)
  • Gmail 2 (POP account)
  • Exchange account
Nu wil het feit dat ik twee gescheiden agenda's bij wil houden. Eén agenda voor mij privé en één agenda op de Exchange server, voor dat bedrijf. De twee POP accounts komen in dezelfde inbox binnen, de Exchange account heeft (zoals normaal het geval is) een compleet eigen postvak.

Deze agenda's functioneren prima, ook mooi op elkaar te leggen door de overlap-functie, maar het heeft ook zijn beperkingen. Zo geeft de takenbalk nu alleen mijn afspraken die op de Exchange account staan, weer. Ik zou graag zien dat hij de afspraken van beide agenda's toont.

Afbeeldingslocatie: http://coenjacobs.net/wp-content/uploads/2008/06/outlook_taskbar.jpg
Afbeelding: De takenbalk in Outlook, met helaas maar afspraken uit één agenda er in.

Het gekke is, dat het met de takenlijsten wel goed gaat, maar de afspraken doen het niet.

Is dit mogelijk door een instelling die ik over het hoofd zie, of is er misschien een plugin/programmaatje voor? Eigenlijk is bijna alles geoorloofd om tot dit resultaat te komen.

Zelf heb ik uiteraard al 2 dagen lopen Googlen, een applicatie als Workgroup Calendar geprobeert, maar helaas doet dat het ook niet helemaal... Ten einde raad, hier een berichtje op GoT! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2008 10:14 . Reden: Plaatje takenbalk toegevoegd ]