• Rickm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-12 23:05
Ik heb laatst een universele afstandsbediening van Medion gekocht bij de ALDI.
Hier wil ik mijn LCD-tv, kabeldecoder en versterker mee bedienen.
De decoder (Samsung DCB-9401R) en de versterker (Marantz SR4300) reageren zonder problemen op de Medion afstandsbediening. Bij de LCD TV, een Mirai dtl-522P201, krijg ik dit maar niet voor elkaar. In de Code lijst die ik bij de afstandsbediening heb gekregen, staat ook geen code voor Mirai.

Kan ik deze tv gewoon niet bedienen met deze afstandsbediening of weet iemand welke code ik hiervoor moet gebruiken?

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-12 19:11

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Als je de oude afstandsbediening van de tv nog hebt, kun je deze misschien gebruiken om de medion het juiste signaal te laten leren? Ook kun je de vraag misschien bij mirai neerleggen?

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

• Rickm
Ik heb de Learn functie al geprobeerd, maar dit krijg ik niet aan de praat, bij geen enkele afstandsbediening. Ik heb precies de aanwijzingen in de handleiding gevolgd, maar hij heeft d'r geen zin in.

Ik zal zo even een mailtje naar Mirai sturen, hopen dat zij het weten.

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik geloof dat je maar 1 keer op de LEARN toets moest drukken ipv 2 keer.
Staat ergens op Got.

"Soylent Green is people!"

• Rickm
Ga ik meteen proberen!

EDIT
Krijg 't nog niet voor elkaar. Bel morgenochtend even naar Mirai.
Als het alsnog niet werkt, schuif ik de ab wel door naar m'n opa en oma ofzo, en koop ik een Logitech Harmony. Als 't goed is ondersteund die mijn tv wel.

[ Voor 84% gewijzigd door Rickm op 19-06-2008 23:51 ]

• Rickm
Ik heb met Mirai gebeld. De codes voor Sony tv's kunnen worden gebruikt. De meeste functies werken nu, alleen kan ik niet van 'source' wisselen, en dat is zo ongeveer de enige knop die ik echt gebruik. Zappen doe ik op m'n decoder en het geluid gaat via de surround.
Met de LEARN functie kan ik die 'source' functie ook niet toewijzen.
Iemand nog een idee?
Pagina: 1