Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Draadloos netwerk acer 5672 wlmi doet het niet meer*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey allemaal,

Ik heb een heel vervelend probleem met mijn computer en weet niet zeker op dit op te lossen is,

Het probleem is dat mijn acer 5672 Wlmi na 2 jaar de draadloze netwerkadapter niet meer vindt.

Ik heb al geprobeert om de drivers opnieuw te dowloaden en heb de laptop al vaker gereboot.

Ik heb al bij apparaat beheer gezocht of de laptop de netwerkkaart eigenlijk nog wel vond.

Het is een intel pro/wireless 3945 Abg kaart.

Dit was echter niet het geval. Ook het knopje aan de voorkant om draadloos netwerk te activeren helpt niet. er kom dan te staan: Geen apparaat.

Het zou heel erg fijn zijn als iemand mij hiermee kon helpen of kon zeggen of het te verhelpen was of dat het tijd is om een andere laptop te halen.

*knip de groeten - reageren doen we op het forum, anders heeft het natuurlijk ok weinig zin om een topic te openen, nietwaar? :)

[ Voor 12% gewijzigd door alt-92 op 18-06-2008 21:46 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Als je kaart zelf stuk is dan werkt het ook niet natuurlijk.
Is het een MiniPCI kaart of een mini-PCIe kaart?
[edit]
Het is een miniPCIe kaartje. Die kun je eventueel tweedehands of nieuw voor een paar tientjes kopen en vervangen, ik heb er zelf nog één slingeren ergens zelfs..

Welke Windows versie draai je? Dat is wel zo handig om even te vertellen als je een topic hier begint ;)

[ Voor 59% gewijzigd door alt-92 op 18-06-2008 21:52 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Het is een mini PCI-e kaart ja. @ TS : deze kun je wellicht even verwijderen, blazen en terugstoppen. Je weet het niet. Dit gaat echter vrijwel nooit stuk, maar anders kun je voor een paar Euro een ander mini PCI-e kaartje kopen, zoals alt-92 al zegt.

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:28
Om dit topic eventjes te trappen: Ik heb precies hetzelfde probleem met dezelfde laptop. Ineens werkte de Intel 3945 chipset het niet meer, vervolgens heb ik via via hetzelfde kaartje ergens kunnen regelen. Dit hielp niks.

Bij het installeren van de Intel drivers lijkt ie de hele kaart niet te herkennen.

Dus de netwerkkaart lijkt niet het probleem te zijn, heeft iemand een idee wat het dan wel kan zijn? PCI-E poort kapot? :o

Overigens staat er bij apparaatbeheer wel nog een netwerkcontroller, dus Vista ziet hem nog wel.

[ Voor 21% gewijzigd door HendrikN op 23-06-2008 18:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Alvorens bedankt voor de informatie tot zover al.

Ik heb windows xp home edition.

ander kaartje werkt ook niet, een vriend van me heeft precies dezelfde laptop ( hadden ze tegelijk gehaald) en ik heb zijn kaartje even geprobeerd maar het wilde niet lukken.

Toch heel erg bedankt voor jullie reacties =)

Ik denk dat hij tijd is om een nieuwe te halen

Ik denk een bto ( al goede dingen over gehoord )

Groetjess

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:28
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:00:
Ik denk een bto ( al goede dingen over gehoord )
BTO wil niks anders zeggen dan "Build To Order", een kreet om aan te geven dat het systeem op maat gemaakt is.
Pagina: 1