Als kind had ik altijd als ik wou gaan slapen en op mijn rug lag, dat na een poosje de ruimte om mij heen "uitvergroot" werdt. Dit klinkt maf maar je moet je voorstellen dat ik het gevoel had alsof ik langzaam op een plek op de muur aan het "inzoomen" was. Als ik daarna mijn ogen dicht deed dan bevond ik me in mijn droom(?) altijd op een enorme vlakte. Aangezien dit niet echt mijn lievelingssituatie was, ben ik dikwijls gillend naar beneden gerend. Mijn ouders noemden dit hobbeldebobbel maar konden zich er natuurlijk ook weinig bij voorstellen.
Eigenlijk werdt het vanzelf minder en toen ik ouder was dacht ik er eigenlijk nooit meer aan. Tot ik een keer met een vriend in de kroeg zat die me vertelde over "Astral Projection" en precies alle dingen kon opnoemen waar ik vroeger last van had! Hij zei dat dat er mee te maken had en dat hij het ook heeft gehad.
Hebben meer mensen dit soort ervaringen?
Daarna ben ik het internet af geen speuren naar dingen over astral projection (even kort uitgelegd: je astrale lichaam treed uit je gewone lichaam) en een paar keer ook nog bewust geprobeerd op te roepen. Soms lukte het vaag. Zijn er mensen die hier meer vanaf weten?
Eigenlijk werdt het vanzelf minder en toen ik ouder was dacht ik er eigenlijk nooit meer aan. Tot ik een keer met een vriend in de kroeg zat die me vertelde over "Astral Projection" en precies alle dingen kon opnoemen waar ik vroeger last van had! Hij zei dat dat er mee te maken had en dat hij het ook heeft gehad.
Hebben meer mensen dit soort ervaringen?
Daarna ben ik het internet af geen speuren naar dingen over astral projection (even kort uitgelegd: je astrale lichaam treed uit je gewone lichaam) en een paar keer ook nog bewust geprobeerd op te roepen. Soms lukte het vaag. Zijn er mensen die hier meer vanaf weten?