ATI T200 analog video capture op Radeon X600 PRO

Pagina: 1
Acties:

• laserfreak
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-04 21:54
Hallo,

Ik heb hier een pc met een ATI Radeon X600 PRO in het PCI express slot 16x met 256 Mb ram en een T200 VIVO chip. Nu wou ik mijn cassettes (Video8 van oude videocamera, digitaliseren). Het probleem is nu dat ik wel beeld krijg maar zeer slechte kleuren.

Ik heb al van alles gebrobeerd:
  • Alle PAL formaten, camera is pal
  • Andere videospeler
  • Kabel vervangen
  • Nieuwste stuurprogramma's
Ik ben ten einde raad. Ik heb windows Vista Ultimate en Catalyst Control center versie 8.5

kan iemand mij helpen?

Liefhebber van embedded hardware en software

Verwijderd

Met wat voor kabel heb je ertussen?

• laserfreak
een composiet kabel, s-video heeft mijn camera nog mijn aparte video8 speler, het geluid doe ik gewoon via een cinch --> jack plug

Verwijderd

laserfreak schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 22:10:
een composiet kabel, s-video heeft mijn camera nog mijn aparte video8 speler, het geluid doe ik gewoon via een cinch --> jack plug
Tja composiet geeft ook erg slecht beeld, dus dat zou een reden kunnen zijn, maar voor de ene is zeer slechte kleuren heel wat anders dan voor een ander natuurlijk. ;)

• laserfreak
wel met slechte kleuren bedoel ik dat het beeld er niet uitziet zoals het zou moeten. Het ziet er een beetje uit zoals jou avatar eigenlijk. een soort regenboogeffect over de video. Het normaal groene gras heeft een rode, groene en blauwe kleur.

• laserfreak
Zouden het stoorsignalen van de computer kunnen zijn?

Pagina: 1