Toon posts:

[PHP] Wordpress & vorige/volgende pagina.

Pagina: 1
Acties:
  • 359 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag bij mijn posts de optie "Vorige/Volgende" onderaan willen hebben.

Op dit moment staat het er namelijk op deze manier:
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

De code dit dit regelt is:

Code: Selecteer alles
PHP:
1
<?php link_pages('<p><strong>' . __('Pages:') . '</strong> ', '</p>', 'number'); ?>

Ik zou het er graag zo uit willen laten zien:

<< Vorige Pagina | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Volgende Pagina >>
(Hudige pagina in VET gebrukt)

Dit artikel heb ik op de Wordpress site gevonden:
http://codex.wordpress.org/Styling_Page-Links
Maar daar krijg ik het niet mee voor elkaar, mijn PHP kennis is helaas niet toereikend genoeg.

Heb wel 1 plugin gevonden die bijna hetzelfde doet, alleen is deze niet toepasbaar op posts zelf, enkel voor posts overzicht.
Betreft deze plugin: http://www.jenst.se/2008/03/29/wp-page-numbers

Weet wellicht iemand hier hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:13

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

En wat werd er gezegd op het supportforum van Wordpress?

Edit: ah. Je loopt hier toch echt al lang genoeg rond om te weten dat het hier in PRG zo niet werkt. Waar ik subtiel naar probeerde te hinten: Support voor WordPress zul je in eerste instantie ergens anders moeten zoeken. Lees daarnaast aub de Programming Beleid - De Quickstart eens door zodat je weet welke zaken we in een topicstart willen terugzien. Code geven die je zelf ergens vandaan hebt geplukt en hopen dat wij het voor je gaan fixen is in elk geval niet de bedoeling. Daarnaast staat de oplossing bijna kant en klaar genoemd in 1 van de links die je geeft.

[ Voor 88% gewijzigd door Creepy op 18-06-2008 20:20 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.